Profitul Mondelez a crescut cu 13,7% în primul trimestru
Producătorul american de dulciuri Mondelez International, prezent și pe piața din România, a raportat pentru primele trei luni ale acestui an o creștere a profitului net de 13,7%, ajungând la o valoare de 630 de milioane de dolari.
În ceea ce privește veniturile totale al producătorului, acestea au scăzut însă cu 0,6%, până la 6,4 miliarde de dolari, afectate de scăderea volumului cu 0,5%, deși veniturile organice au crescut cu 0,6%.
Rezultatele grupului au fost susținute cel mai mult de performanțele din America Latină, unde creșterea organică a vânzărilor a fost de 3,4%, compensând pe de-o parte rezultatul slab din Europa, unde creșterea a fost de doar 1% dar mai ales declinul de aproape 2% din Asia, Orientul Mijlociu și Africa.
„Am obținut atât o creștere organică de top cât și o marjă de expansiune puternică în acest trimestru, făcând totodată investiții critice pentru viitorul nostru", a menționat Irene Rosenfeld, CEO Mondelez, adăugând că producătorul american a avut un start bun al anului „în ciuda provocărilor mari care există pe piață”.
În 2016, Mondelez International a avut o cifră de afaceri de aproape 26 de miliarde de dolari, în creștere cu 1,3% față de anul anterior.
În România, Mondelez are în portofoliu branduri precum Milka, Poiana, Oreo, Tuc sau belVita.



