Producătorul Loncolor, vânzări în creștere în S1 2020

Cea mai importantă companie românească producătoare de vopsea de păr, Papillon Laboratoires Cosmetiques, care are în portofoliu brandul Loncolor, a înregistrat vânzări în creștere în primul semestru din acest an, comparativ cu perioada similară de anul trecut. Compania a încheiat anul 2019 cu un volum de vânzări de aproape 8 milioane de articole, ceea ce s-a tradus printr-o cifră de afaceri de peste 12 milioane de euro. Producătorul Loncolor, vânzări în creștere în S1 2020

Pentru producătorul de vopsea de păr anul 2020 a început cu planuri mari, în contextul în care compania planificase temeinic strategia de dezvoltare, atât pe zona de extindere portofoliu, cu produse noi, cât și pe zona de distribuție. ”Ne doream să începem demersurile pentru export, în țări importante din Europa, dar și pe alte continente. În plină etapă de pregătire, s-a instaurat starea de urgență, iar tot ce planificasem până atunci a trebuit comutat pe pauză. Am analizat rapid situația, am înțeles cu ce ne confruntăm și am decis ca planurile pentru export să fie amânate pentru anul viitor, iar anul acesta să ne concentrăm forțele pe lansarea gamei Loncolor Expert HEMPStyle și pregătirea campaniei promoționale de vară”, declară Marius Niță, Director de Marketing și Vânzări Papillon Laboratoires Cosmetiques.

Până la sfârșitul acestui an, spune managerul, compania se va concentra pe consolidarea portofoliului actual de produse. ”În vârful situației de urgență, am lansat cu succes gama Loncolor Expert HEMPStyle care aduce o noutate pe piața vopselei de păr, fiind îmbogățită cu extracte de semințe de cânepă. Ne-am bucurat să vedem că produsul este pe placul clienților, iar acest lucru s-a reflectat în distincția pe care am primit-o, și anume Votat Produsul Anului 2020. Tot pentru gama Loncolor Expert HEMPstyle, am semnat un contract de imagine cu Roxen, reprezentanta României la Eurovision și un artist apreciat de publicul nostru”, susține Marius Niță, detaliind că brandul Loncolor este alături de artistă în concertele în care performează, iar la unul din concerte, de tip „Drive-in”, a avut o activare atipică: un sampling pentru cei care au venit la concert în mașini, respectând astfel distanțarea fizică și toate normele de igienă.

În perioada pandemiei, ca un efect al restricțiilor impuse, consumatorii și-au schimbat destul de vizibil obiceiurile de cumpărare. În primul rând, aceștia au fost preocupați să achiziționeze produsele de bază: alimente, produse de igienă primară sau produse de curățat locuința. Însă femeile au păstrat vopseaua de păr pe lista lor de cumpărături de necesitate. ”În același timp, am observat o redistribuire a vânzărilor pe tipurile de magazine. Dacă până în acel moment conduceau detașat hypermarketurile din marile centre comerciale, în perioada izolării la domiciliu restricțiile de deplasare au îndemnat consumatorii să opteze mai frecvent pentru achiziții de la magazinele de proximitate”, punctează managerul. El afirmă că semnalele din piață îi dau încredere cu privire la viitor și la trendul ușor crescător pe care îl înregistrează categoria produselor de îngrijire, și în mod special cele pentru îngrijirea și colorarea părului.

 

 

Ciprian Rosca, Director Comercial Cramele Recas despre strategia de crestere a companiei, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Cramele Recaș: Indiferent de ce își doresc producătorii, consumatorii cer promoții
După un 2024 cu o creștere ușoară a afacerilor pe piața internă și un declin moderat al volumelor vândute, producătorul de vin Cramele...
Andrei Ursulescu
Scandia își securizează creșterea printr-un amplu proces de reorganizare
În urmă cu 14 ani Scandia însemna o fabrică în Sibiu și 550 de angajați, iar în prezent businessul numără șapte unități de producție...
analiză produse curățenie
Produsele de curățenie, o piață condiționată de eficiență, conveniență și preț
Pentru piața produselor de curățenie, evoluția din ultimul an a rezultat mai degrabă din inflație, la nivel volumic vânzările rămânând...
Capitalizarea noilor tendințe, prioritară pentru producătorii de coloranți de păr
Capitalizarea noilor tendințe, prioritară pentru producătorii de coloranți de păr
Întoarcerea la modul normal de viață, fără restricții de deplasare și cu un program de lucru care nu mai este exclusiv online, a readus pe...
Strategii pentru viitor pentru comerțul tradițional: insighturi de la Interactiv Moldova
Strategii pentru viitor pentru comerțul tradițional: insighturi de la Interactiv Moldova
Interactiv, evenimentul Progresiv ce se adresează comunităților regionale de retail & FMCG, a avut cea de-a 16-a ediție, pe 9 iunie. Sub...
Loncolor lansează o nouă gamă de vopsea, precum și serviciul de livrare la domiciliu
Loncolor lansează o nouă gamă de vopsea, precum și serviciul de livrare la domiciliu
Loncolor oferă femeilor un cadou special: lansează gama de vopsea permanentă Loncolor Expert HEMPStyle și serviciul de livrare la domiciliu a...