Producătorul Loncolor, vânzări în creștere în S1 2020
Cea mai importantă companie românească producătoare de vopsea de păr, Papillon Laboratoires Cosmetiques, care are în portofoliu brandul Loncolor, a înregistrat vânzări în creștere în primul semestru din acest an, comparativ cu perioada similară de anul trecut. Compania a încheiat anul 2019 cu un volum de vânzări de aproape 8 milioane de articole, ceea ce s-a tradus printr-o cifră de afaceri de peste 12 milioane de euro.
Pentru producătorul de vopsea de păr anul 2020 a început cu planuri mari, în contextul în care compania planificase temeinic strategia de dezvoltare, atât pe zona de extindere portofoliu, cu produse noi, cât și pe zona de distribuție. ”Ne doream să începem demersurile pentru export, în țări importante din Europa, dar și pe alte continente. În plină etapă de pregătire, s-a instaurat starea de urgență, iar tot ce planificasem până atunci a trebuit comutat pe pauză. Am analizat rapid situația, am înțeles cu ce ne confruntăm și am decis ca planurile pentru export să fie amânate pentru anul viitor, iar anul acesta să ne concentrăm forțele pe lansarea gamei Loncolor Expert HEMPStyle și pregătirea campaniei promoționale de vară”, declară Marius Niță, Director de Marketing și Vânzări Papillon Laboratoires Cosmetiques.
Până la sfârșitul acestui an, spune managerul, compania se va concentra pe consolidarea portofoliului actual de produse. ”În vârful situației de urgență, am lansat cu succes gama Loncolor Expert HEMPStyle care aduce o noutate pe piața vopselei de păr, fiind îmbogățită cu extracte de semințe de cânepă. Ne-am bucurat să vedem că produsul este pe placul clienților, iar acest lucru s-a reflectat în distincția pe care am primit-o, și anume Votat Produsul Anului 2020. Tot pentru gama Loncolor Expert HEMPstyle, am semnat un contract de imagine cu Roxen, reprezentanta României la Eurovision și un artist apreciat de publicul nostru”, susține Marius Niță, detaliind că brandul Loncolor este alături de artistă în concertele în care performează, iar la unul din concerte, de tip „Drive-in”, a avut o activare atipică: un sampling pentru cei care au venit la concert în mașini, respectând astfel distanțarea fizică și toate normele de igienă.
În perioada pandemiei, ca un efect al restricțiilor impuse, consumatorii și-au schimbat destul de vizibil obiceiurile de cumpărare. În primul rând, aceștia au fost preocupați să achiziționeze produsele de bază: alimente, produse de igienă primară sau produse de curățat locuința. Însă femeile au păstrat vopseaua de păr pe lista lor de cumpărături de necesitate. ”În același timp, am observat o redistribuire a vânzărilor pe tipurile de magazine. Dacă până în acel moment conduceau detașat hypermarketurile din marile centre comerciale, în perioada izolării la domiciliu restricțiile de deplasare au îndemnat consumatorii să opteze mai frecvent pentru achiziții de la magazinele de proximitate”, punctează managerul. El afirmă că semnalele din piață îi dau încredere cu privire la viitor și la trendul ușor crescător pe care îl înregistrează categoria produselor de îngrijire, și în mod special cele pentru îngrijirea și colorarea părului.





