Producătorul Huggies preia Kenvue, într-o tranzacție de peste 48 de miliarde de dolari

Kimberly-Clark, producătorul brandului Huggies, anunță încheierea unui acord prin care achiziționează compania Kenvue, deținătoarea o.b. și Carrefree. Tranzacția evaluată la 48,7 de miliarde de dolari creează astfel un gigant în industria bunurilor de larg consum. Producătorul Huggies preia Kenvue, într-o tranzacție de peste 48 de miliarde de dolari. Detalii pe revistaprogresiv.ro

Potrivit Reuters, acțiunile Kenvue au crescut cu 20% în tranzacțiile premarket de luni, în timp ce acțiunile Kimberly-Clark au scăzut cu 14%. Compania rezultată din fuziune ar reuni sub aceeași umbrelă branduri în valoare de 10 miliarde de dolari, precum Huggies și Kleenex, alături de cele precum Band-Aid, Tylenol, o.b. și Carefree.

„Suntem încântați să reunim două companii emblematice pentru a crea un lider global în segmentul bunurilor de larg consum”, a declarat Mike Hsu, Președinte și Director Executiv al Kimberly-Clark.

„În urma analizei alternativelor strategice pentru Kenvue, ne bucurăm că am ajuns la acest acord cu Kimberly-Clark, cu o valoare inițială semnificativă pentru acționarii noștri și un potențial substanțial de creștere prin deținerea de acțiuni în compania rezultată din fuziune”, a adăugat Larry Merlo, Președintele Consiliului de Administrație al Kenvue.

Kimberly-Clark se așteaptă la economii anuale de costuri de aproximativ 2,1 miliarde de dolari în urma achiziției, preconizată să se încheie în a doua jumătate a anului 2026, fiind supusă aprobărilor reglementărilor de concurență.

Considerată a fi cea mai mare achiziție din sectorul bunurilor de consum din SUA de până acum, fuziunea va oferi Kimberly-Clark acces la vastul portofoliu de mărci al Kenvue, de la apa de gură Listerine și Band-Aid până la branduri cu produse de îngrijire a pielii precum Aveeno și Neutrogena - compania rezultată din fuziune se așteaptă să genereze venituri anuale de aproximativ 32 de miliarde de dolari.

FrieslandCampina completes plant expansion in Hungary
Vânzarea Napolact, estimată la 76 de milioane de dolari, pe locul 3 în topul tranzacțiilor locale
Piața de fuziuni și achiziții (M&A) din România a înregistrat 216 de tranzacții în primele nouă luni ale anului 2025, marcând o...
Georgiana Iancu, Partener, liderul sectorului de Retail și Produse de Consum, EY România
EY: Industria bunurilor de larg consum se luptă să rămână relevantă
Industria bunurilor de larg consum se află într-un moment de răscruce, arată noul raport EY - „EY State of Consumer Products”, care are la...
Aquila achiziționează compania ungară Kitax Kft pentru 14 mil. euro. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Aquila achiziționează compania ungară Kitax Kft pentru 14 mil. euro
Aquila, lider în servicii integrate de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum din România și Republica Moldova,...
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
România, tranzacții M&A de 1,7 miliarde de dolari în primele nouă luni ale anului 2024
În primele nouă luni ale anului 2024, piața de fuziuni și achiziții (M&A) din România a înregistrat tranzacții în valoare totală de 1,7...
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața locală de fuziuni și achiziții, perspective de redresare pe termen scurt
Piața de fuziuni și achiziții din România a avut un început de an lent, cu 15 tranzacții cu o valoare de 170 milioane euro, încheiate în...
Piața globală de fuziuni și achiziții, în scădere în 2022 din cauza temerilor legate de recesiune
Piața globală de fuziuni și achiziții, în scădere în 2022 din cauza temerilor legate de recesiune
Piața globală de fuziuni și achiziții (M&A) a scăzut în 2022 sub nivelul record din 2021, din cauza temerilor legate de recesiune, dar va...