Producătorul de lactate Viofanny estimează vânzări de 1,5 mil. lei pentru 2020

Producătorul de lactate Viofanny a raportat în primele nouă luni ale anului vânzări de aproape 850.000 de lei, valoarea medie a coșului de cumpărături variind între 70 și 80 de lei. În prezent, prodcătorul din județul Botoșani deține în portofoliu cinci produse atestate tradițional și vinde majoritar în județele Botoșani, Bacău, Iași și Suceava, în HoReCa și magazine de proximitate, dar și în retail modern. Compania are și două magazine proprii în orașele Botoșani și Suceava. Producătorul de lactate Viofanny estimează vânzări de 1,5 mil. lei pentru 2020

Anul trecut, producătorul local de lactate a înregistrat afaceri de peste 1,36 milioane de lei. Estimările pentru acest an presupun depășirea cifrei de vânzări din 2019 cu 10%, până la 1,5 milioane de lei. Pentru a atinge acest rezultat, producătorul mizează în principal pe atragerea de noi clienți și pe extinderea zonei de distribuție.

Unul dintre cele mai cunoscute produse din portofoliul Viofanny, atestat tradițional, este Cașcavalul de Săveni. Însă între produsele cu atestare se regăsesc și cașul, urda, telemeaua și brânza frământată produse la Săveni.

„În prezent, lucrăm exact așa cum se lucra la fabrica de cașcaval din Săveni. Prelucrăm lapte integral de vacă, opărim bașchiul în coșuri de nuiele și formăm cașcavalul manual, pe planșetă din lemn de brad. În ceea ce privește celelalte rețete după care lucrăm, acestea se află în familia noastră de generații întregi, părinții și bunicii noștri fiind crescători de animale și implicit producători de brânzeturi”, a declarat Ştefaniea Şfabu, Cofondator Viofanny.

Compania Viofanny a amenajat în acest an un depozit frigorific nou în urma unei investiții de 30.000 de lei și vizează achiziționarea de mașini noi pentru transportul laptelui și distribuția de produse finite până la finalul lunii decembrie. În acest caz, investiția este estimată la 100.000 de lei.
 

Marco Hoessl CEO Kaufland Romania & Moldova planurile retailerului pentru Romania. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Planurile Kaufland România într-un peisaj hipercompetitiv
Patru-cinci miliarde de euro – acesta este bugetul alocat de grupul Schwarz pentru dezvoltarea businessului Kaufland din România în ultimii 20 de...
branzeturi
Brânzeturile, o categorie supusă unei probe de echilibristică, pe fondul inflației
Dacă 2023 a fost un an de așezare pentru piața de brânzeturi, 2024 stă sub semnul creșterii, prima jumătate a acestui an fiind o dovadă...
onur barim
Onur Barim, Lactalis : Eficiența este un element critic pentru supraviețuirea în industria lactatelor
După un început de an cu un consum mai dinamic și o oarecare stabilizare la nivel de industrie, Onur Barim, Director General Grup Lactalis...
Downtradingul, „amenințarea” din umbră pentru categoriile telemea și cașcaval
Downtradingul, „amenințarea” din umbră pentru categoriile telemea și cașcaval
Cașcavalul și brânza telemea sunt două dintre produsele întâlnite în peste 80% din frigiderele din România. Chiar dacă se bucură de o...
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
Anca d’Arfeuille, Carrefour: Consumatorul român a pornit într-o călătorie de explorare a noi gusturi și texturi
O categorie cu penetrare mare, lactatele ocupă una dintre cele mai importante poziții pentru Carrefour România, în materie de cerere și...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...