Producătorul de detergenți Dalli renunță la fabrica din Timișoara

Grupul german de detergenți Dalli a anunțat că până la finalul acestui an va renunța la fabrica pe care o deține în Timișoara. Decizia vine la șapte ani de la preluarea fabricii de la Procter & Gamble și face parte din strategia de regândire de businessului pe termen mediu. Producătorul de detergenți Dalli renunță la fabrica din Timișoara

”Dalli Group planifică să predea producția din fabrica din Timișoara până la data de 31.12.2022, fie prin vânzare sau prin închiriere. Până la finalul anului Dalli va înceta activitatea și la locația Warth, în timp ce pentru fabrica Westerburg, verificăm posibilitățile de întrebuințare și orientare pe viitor. În același timp, locațiile din Stolberg,  Flörsheim-Dalsheim, Heerde și Hoensbroek vor fi consolidate”, au precizat reprezentanții companiei.

Deciziile vin ca urmare a condițiilor dificile din piața bunurilor de larg consum, dar și în contextul modificărilor trendurilor pe piață, mai ales în sectorul mărcilor comerciale, precum și din cauze creșterii prețurilor la materii prime și la energie.

”Obiectivul este de a profita din nou de întregul potențial al societății și de a consolida poziția de lider european ca producător de mărci de calitate și mărci comerciale de calitate, în domeniile personal care și home care. Presiunea prețului a condus în branșă la o creștere a concurenței”, au justificat reprezentanții companiei. 

Pe lângă decizia de restructurare a activităților de producție, producătorul german a anunțat că parte din programul „Roadpam 2030” este și concentrarea pe categoriile aflate în creștere, dar și renunțarea controlată la categorii de produse nerentabile, cum sunt detergenții de spălat vase, produsele de îngrijire a casei, precum și parțial produsele de îngrijire a părului și a corpului.

Dalli Group este o afacere de familie la a șasea generaţie și pune un accent clar pe operaţiunile europene sub brand şi marcă proprie. Portofoliul companiei include o gamă largă de produse pe pieţele de îngrijire personală şi de îngrijire a casei.
 

Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Cum a evoluat relația românilor cu brandurile în ultimii 25 de ani
Cum a evoluat relația românilor cu brandurile în ultimii 25 de ani
„Trăim în România și asta ne ocupă tot timpul – o sintagmă care ne-a marcat și pe care o auzim des. De ce? Pentru că suntem complicați,...
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
Transavia: Estimăm dublarea cifrei de afaceri și a profitului până în 2026
După cel mai bun an din istoria companiei de aproape 33 de ani, cu venituri de peste 1 miliard de lei și un profit record pentru sector, și cu o...
Radu Maftei, Managing Director, Procter & Gamble South East Europe: De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
În 2024, P&G va împlini 30 de ani de la începerea operațiunilor pe piața locală. Din 1994 investim constant în țară și suntem mândri...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...
Categoria în care inovația rămâne un „must have”
Categoria în care inovația rămâne un „must have”
Într-o piață aflată în continuă schimbare, în care formatele moderne de produse câștigă tot mai mult teren, contextul pandemic a creat loc...