Producătorul de detergenți Dalli renunță la fabrica din Timișoara

Grupul german de detergenți Dalli a anunțat că până la finalul acestui an va renunța la fabrica pe care o deține în Timișoara. Decizia vine la șapte ani de la preluarea fabricii de la Procter & Gamble și face parte din strategia de regândire de businessului pe termen mediu. Producătorul de detergenți Dalli renunță la fabrica din Timișoara

”Dalli Group planifică să predea producția din fabrica din Timișoara până la data de 31.12.2022, fie prin vânzare sau prin închiriere. Până la finalul anului Dalli va înceta activitatea și la locația Warth, în timp ce pentru fabrica Westerburg, verificăm posibilitățile de întrebuințare și orientare pe viitor. În același timp, locațiile din Stolberg,  Flörsheim-Dalsheim, Heerde și Hoensbroek vor fi consolidate”, au precizat reprezentanții companiei.

Deciziile vin ca urmare a condițiilor dificile din piața bunurilor de larg consum, dar și în contextul modificărilor trendurilor pe piață, mai ales în sectorul mărcilor comerciale, precum și din cauze creșterii prețurilor la materii prime și la energie.

”Obiectivul este de a profita din nou de întregul potențial al societății și de a consolida poziția de lider european ca producător de mărci de calitate și mărci comerciale de calitate, în domeniile personal care și home care. Presiunea prețului a condus în branșă la o creștere a concurenței”, au justificat reprezentanții companiei. 

Pe lângă decizia de restructurare a activităților de producție, producătorul german a anunțat că parte din programul „Roadpam 2030” este și concentrarea pe categoriile aflate în creștere, dar și renunțarea controlată la categorii de produse nerentabile, cum sunt detergenții de spălat vase, produsele de îngrijire a casei, precum și parțial produsele de îngrijire a părului și a corpului.

Dalli Group este o afacere de familie la a șasea generaţie și pune un accent clar pe operaţiunile europene sub brand şi marcă proprie. Portofoliul companiei include o gamă largă de produse pe pieţele de îngrijire personală şi de îngrijire a casei.
 

Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Private label în 2025: De la motor de creștere la strategie de diferențiere
După câțiva ani în care au fost un veritabil motor de creștere al pieței FMCG, mărcile private încep să frâneze în fața brandurilor...
Elia Cazan Senior Director SEE Fabric Care and Brand Operation Leader Procter Gamble
Elia Cazan, P&G: Rețeta pentru a crește o categorie este să înțelegem de ce au nevoie consumatorii și să le oferim soluțiile potrivite
Pe măsură ce tot mai mulți consumatori caută produse de spălat care să îi ajute să economisească timp și să fie mai prietenoase cu mediul,...
Konstantinos Dontas, Director General Interstar Chim
Inovațiile, factor de creștere în strategia Interstar Chim
Cu o creștere importantă a rentabilității, datorată în principal inovațiilor la nivel de portofoliu și investițiilor în marketing,...
Andrei Ursulescu
Scandia își securizează creșterea printr-un amplu proces de reorganizare
În urmă cu 14 ani Scandia însemna o fabrică în Sibiu și 550 de angajați, iar în prezent businessul numără șapte unități de producție...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
Businessul Artesana, într-o nouă etapă de dezvoltare
După finalizarea investiției de șapte milioane euro într-o nouă unitate de producție, Artesana face trecerea spre o nouă etapă de dezvoltare,...