Producătorul Azuga Waters are un nou CEO
Mihaela Beceanu, un manager cu o experiență de peste 20 de ani în vânzări și achiziții în domenii diverse, a fost numită în poziția de CEO al Roua Development, compania care produce brandurile Azuga și Perla Covasnei.
“Această poziție era ocupată de mine până acum, dar încercăm să împărțim atribuțiile pentru ca ulterior, dacă totul va funcționa perfect, să preia de la mine toate atribuțiile”, a declarat pentru Progresiv Violeta Moraru, Președintele Consiliului de Administrație al companiei.
Roua Development a preluat fabricile de îmbuteliere a apei din Azuga (județul Prahova) și Catalina (județul Covasna) și operațiunile de producție și distribuție ale brandurilor Azuga și Perla Covasnei. Fabricile sunt deținut de familia Violeta și Valerii Moraru. În 2017, producătorul Azuga Waters și Perla Covasnei a intrat în insolvență.
“Propunerea de a prelua această funcție a venit într-un moment provocator pentru industria în care compania activează, având în vedere evoluţia situaţiei internaţionale determinată de răspândirea SARS-CoV-2 şi declararea pandemiei de către Organizaţia Mondială a Sănătăţii, fapt care a condus la întreruperea repetată a lanțului de aprovizionare cu materii prime si materiale al societății, la creșterea prețurilor la energie și a costurilor logistice pentru compania Roua Development SRL. Obiectivul meu principal va fi acela de a promova soluțiile cele mai potrivite pentru companie și angajați, pentru clienții și partenerii noștri. Îmi doresc ca, împreună, să construim o echipă dinamică și orientată spre rezultate. Intenționez să promovez și să cresc notorietatea brandului Azuga Apa Naturală Alcalină atât în piața locală, cât și în cea europeană și internațională, prin diversificare și re-design packaging, prin optimizarea proceselor de management, creșterea eficienței în producție, introducerea conceptului eco-friendly – prin reducerea consumurilor de materii prime, energie și materiale. De pildă, la Azuga am înlocuit centrala termică cu un sistem de recuperare energie termică de la compresoare”, a spus pentru Progresiv Mihaela Beceanu.
Pentru anul acesta compania și-a bugetat o creștere de cel puțin 20% a cifrei de afaceri, respectiv de 25% a profitabilității, a adăugat executivul. “Livrarea produselor către clienții noștri este o prioritate de top pentru membrii echipei Roua Development, care lucrează cu retailerii, distribuitorii, angrosiștii și comercianții cu amănuntul pentru a avea brandurile Roua Development la raft în acest an și în următoarele trei trimestre, ceea ce va fi o perioadă solicitantă pentru categoria de apă îmbuteliată. Piața de apă minerală provenită din surse naturale a înregistrat o revenire puternică a vânzărilor după perioadele de lock-down din 2020 și 2021. Acest lucru, combinat cu nivelurile scăzute ale stocurilor, cu provocările din lanțul de aprovizionare-desfacere, împreună cu creșterile fără precedent ale prețurilor materiilor prime, al energiei și ale costurilor logistice, cu deficitul de forță de muncă și o rată anuală a inflaţiei care a ajuns la peste 15% în luna august 2022, a lăsat întreaga rețea de distribuție supraîncărcată, luptând să satisfacă cererea. Consecința a fost că, odată cu creșterea vânzărilor din timpul sezonului 2022, nu a fost posibil ca această creștere a cererii să fie satisfăcută”, a mai spus Mihaela Beceanu.
Citiți și: Perspective line pentru categoria de apă îmbuteliată în acest an
Mihaela Beceanu are o experiență de peste 20 de ani în vânzări și achiziții în diverse companii locale și multinaționale. Printre pozițiile ocupate se numără cea de Purchasing Manager pentru PepsiCo și Prodal 94. De asemenea, Mihaela Beceanu a lucrat în echipele Sitaco, Amraz România și Resilux Packaging South East Europe. Ea este absolventă a unui Executive MBA, fiind licențiată a Facultăţii de Marketing şi Comerţ Exterior.