Premieră pentru Diageo care investește într-un brand non-alcoolic

După 257 de ani în businessul cu băuturi alcoolice și bere, Diageo a făcut prima sa investiție într-un brand non-alcoolic. Compania, care deține brandul celebru de whisky Johnnie Walker și vodca Smirnoff, a cumpărat un pachet de acțiuni la Seedlip, un start-up britanic lansat anul trecut de antreprenorul Ben Branson și care produce băuturi distilate non-alcoolice. Premieră pentru Diageo care investește într-un brand non-alcoolic

Investiția în Seedlip a fost făcută prin Distill Ventures, un vehicul pus pe picioare de către Diageo acum trei ani și descris drept „un accelerator de creștere pentru antreprenori.” Investițiile astfel făcute sunt anonime și nu devin publice decât dacă respectivele companii doresc acest lucru. Distill Ventures îi permite astfel lui Diageo să parieze pe branduri mici emergente care se dezvoltă pe fondul schimbărilor majore din comportamentul de consum.

Un trend importat manifestat în ultimii ani este și acela că oamenii beau din ce în ce mai puțin alcool, cel puțin în piețele mature din Europa și în anumite zone din America de Nord.

„Recunoaștem oportunitățile din segmentul băuturilor non-alcoolice și vom continua să explorăm”, a declarat Helen Michels, director de inovație la Diageo. Aceasta a descris Seedlip drept o „companie de o calitate excepțională cu un fondator vizionar care oferă o alternativă sofisticată la băuturile alcoolice.”

Seedlip este o băutură distilată din ierburi, condimente și alte ingrediente și va ajunge spre vânzare în anumite orașe selectate din Europa de Vest și Statele Unite ale Americii spre sfârșitul acestui an. Lansată în noiembrie anul trecut, Seedlip este disponibilă în restaurante de top din Londra precum The Ledbury, The Savoy sau Selfridges, la prețul de 27,99 lire.

Diageo mai vinde băuturi alcoolice precum Guinness Zero în Indonezia, Guiness Malta în Africa și Orijin Zero în Nigeria. Compania are reprezentanțe în 80 de țări la nivel global, iar în 2015 a înregistrat o cifră de afaceri de 10,81 miliarde de lire sterline, în creștere cu 5% față de 2014.

Sursa: ambalaj.se

Brandurile superpremium au urcat vânzările Diageo aproape de pragul de 19 mld. euro
Brandurile superpremium au urcat vânzările Diageo aproape de pragul de 19 mld. euro
Diageo, lider global pe piața băuturilor alcoolice, a raportat pentru primul semestru al anului o creștere de 21,4% a vânzărilor nete, până...
Diageo, tranzacție de peste 450 milioane de euro
Diageo, tranzacție de peste 450 milioane de euro
Diageo, lider global pe piaţa de băuturi alcoolice, vinde unitatea de producție Guinness din Camerun către francezii de la Castel Group pentru...
 Diageo deschide un nou depozit în Timișoara care va deservi 12 piețe din regiune
Diageo deschide un nou depozit în Timișoara care va deservi 12 piețe din regiune
Diageo, lider global pe piaţa de băuturi alcoolice, a inaugurat un nou depozit, în localitatea Dudeștii Noi, județul Timiș. Noul depozit va...
 Diageo, creștere solidă a vânzărilor nete pentru ultimul an financiar
Diageo, creștere solidă a vânzărilor nete pentru ultimul an financiar
Diageo, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața băuturilor alcoolice, a raportat pentru anul financiar 2021 (încheiat la 30 iunie...