Podravka intră pe piața locală de HoReCa

Compania croată Podravka, producătorul bazei pentru mâncăruri Vegeta, se lansează pe piața HoReCa din România cu o gamă de produse dezvoltată special pentru acest segment. Astfel, compania aduce în România patru din cele șapte branduri dedicate pieței de HoReCa pe care le deține: Vegeta, Lagris, Podravka și Fant. Podravka intră pe piața locală de HoReCa

„Ne bucurăm că produsele noastre gastro se vor regăsi și în România. Luând în considerare numărul în creștere al consumatorilor care accesează zona HoReCa, acestă piață are un potențial mare. Astfel, ne dorim ca produsele noastre să câștige încrederea consumatorilor, acestea fiind adaptate la bucătăriile internaționale,respectând particularitățile gustului local, iar treptat ne propunem să aducem în România toate cele 7 branduri Podravka create pentru piața HoReCa”, a declarat Cristina Ghiurluc, Marketing Manager Podravka România.

Produsele Vegeta, care vor fi prezentepe piața HoReCa din România sunt Vegeta în ambalaj de 3 kg, respectiv 10 kg, Vegeta Borș cu legume, Vegeta Mediteranean și Vegeta Picant. Brandul Lagris vine cu variante de garnituri, printre produsele disponibile pe piața locală fiind: diferite tipuri de orez – de la orez cu bob lung decojit sau orez Jasmine, până la orez Sushi, hrișcă decojită (1 kg), fasole albă bob mare (5 kg), fasole pestriță deschisă  (5 kg), fasole roșie (5 kg), năut (5kg) și piure de cartofi simplu sau cu lapte (3 kg).

Produsele Podravka pentru segmentul HoReCa numără o gamă de 20 de tipuri diferite de supe, de la supa de pui sau cea vieneză, până la supa cremă de sparanghel sau ciuperci, dar și o gamă extinsă de sosuri și dressinguri precum sos Gravy, sos de ciuperci, sos brun sau sos vânătoresc. Brand Fant adus de Podravka pe piața HoReCa din România este o bază culinară concepută pentru prepararea felurilor de mâncare tradiționale. Produsele Fant disponibile în România sunt Fant pentru fasole și tocănițe (1kg), Fant pentru pleskavita, kebab și hamburgeri (1kg), Fant pentru gulaș și papricaș (1kg) și Fant pentru carne tocată (1 kg).

Noua gamă de produse Podravka pentru piața HoReCa va fi disponibilă în toată țara prin intermediul distribuitorului Marathon Distribution Group, care a devenit partenerul exclusiv al companiei pentru brandurile HoReCa.

Podravka, unul dintre cei mai puternici jucători din industria alimentară în Europa Centrală și de Est, a intrat pe piața locală în 1991, iar în anul 2000, producătorul și-a înființat în România o companie proprie. Prodravka este prezentă locală cu mărcile Vegeta (bază pentru mâncăruri) și Eva (conserve de pește).


 

Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
Condimentele, de la tradiționalism la sofisticare
După un 2020 atipic, piața locală de condimente a crescut ușor, evoluție alimentată de perioada de lockdown. Consumatorii români, deși...
Cristina Ghiurluc, Podravka: „Pentru a fi lider cu adevărat ai nevoie de curaj și încredere”
Cristina Ghiurluc, Podravka: „Pentru a fi lider cu adevărat ai nevoie de curaj și încredere”
După 15 ani în echipa Podravka, timp în care a evoluat de la Director de Marketing la Director Comercial, Cristina Ghiurluc se poate lăuda cu un...
Podravka trece la distribuție directă în IKA
Podravka trece la distribuție directă în IKA
După un parteneriat de 7 ani cu Whiteland, Podravka d.d. trece la distribuție directă în marile lanțuri de magazine prezente pe piața locală....
[P] Vegeta Natur, o inovație în categoria bazelor pentru mâncare
Vegeta Natur, o inovație în categoria bazelor pentru mâncare
Vegeta Natur este o inovație în categoria bazelor pentru mâncare (legume și găină) și în categoria de condimente, fiind garanția gustului de...