P&G donează 1,5 milioane de lei către Crucea Roșie
Ca parte a planului de susținere a sistemului medical și comunităților afectate pe durata pandemiei de Covid-19, Procter & Gamble România donează 1,5 milioane de lei către Crucea Roșie Română, sprijin financiar și produse de îngrijire personală, de igienă și de uz casnic.
Producătorul unor branduri precum Ariel, Fairy și Always oferă astfel fonduri destinate achiziționării de echipamente medicale necesare pentru a face față pandemiei. Mai mult, până în prezent P&G a oferit peste 50 de tone de produse de igienă personală și a casei personalului medical și persoanelor aflate în carantină sau în izolare la domiciliu.
„În aceste momente grele, care afectează fiecare aspect al vieților noastre, P&G și brandurile sale își unesc eforturile cu Crucea Roșie Română, pentru a acționa ca o forță a binelui în sprijinul comunităților. Grija pentru cei care au grijă de noi și pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru este o prioritate”, a declarat Antoine Brun, Vicepreședinte P&G South East Europe.
Aceste eforturi locale sunt complementare acțiunilor P&G în curs de desfășurare la nivel global. Încă de la începutul răspândirii virusului, P&G colaborează cu organizațiile și partenerii pe termen lung, pentru a înțelege modul în care poate oferi ajutor comunităților, agențiilor de întrajutorare și persoanelor afectate de această situație. Pe 27 martie 2020, compania Procter & Gamble (NYSE: PG) a anunțat donații în valoare de 15 milioane de dolari, sub formă de produse de igienă și îngrijire personală, produse de uz casnic și igienizante pentru personalul din prima linie de acțiune și familiile afectate.
Ca parte a acestor eforturi, P&G Europa a făcut o donație de un milion de dolari către Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie, pentru a asigura accesul la servicii și produse medicale și educație despre igienă comunităților vulnerabile din Europa.





