P&G donează 1,5 milioane de lei către Crucea Roșie

Ca parte a planului de susținere a sistemului medical și comunităților afectate pe durata pandemiei de Covid-19, Procter & Gamble România donează 1,5 milioane de lei către Crucea Roșie Română, sprijin financiar și produse de îngrijire personală, de igienă și de uz casnic. P&G donează 1,5 milioane de lei către Crucea Roșie

Producătorul unor branduri precum Ariel, Fairy și Always oferă astfel fonduri destinate achiziționării de echipamente medicale necesare pentru a face față pandemiei. Mai mult, până în prezent P&G a oferit peste 50 de tone de produse de igienă personală și a casei personalului medical și persoanelor aflate în carantină sau în izolare la domiciliu.

„În aceste momente grele, care afectează fiecare aspect al vieților noastre, P&G și brandurile sale își unesc eforturile cu Crucea Roșie Română, pentru a acționa ca o forță a binelui în sprijinul comunităților. Grija pentru cei care au grijă de noi și pentru cei care au nevoie de ajutorul nostru este o prioritate”, a declarat Antoine Brun, Vicepreședinte P&G South East Europe.

Aceste eforturi locale sunt complementare acțiunilor P&G în curs de desfășurare la nivel global. Încă de la începutul răspândirii virusului, P&G colaborează cu organizațiile și partenerii pe termen lung, pentru a înțelege modul în care poate oferi ajutor comunităților, agențiilor de întrajutorare și persoanelor afectate de această situație. Pe 27 martie 2020, compania Procter & Gamble (NYSE: PG) a anunțat donații în valoare de 15 milioane de dolari, sub formă de produse de igienă și îngrijire personală, produse de uz casnic și igienizante pentru personalul din prima linie de acțiune și familiile afectate.

Ca parte a acestor eforturi, P&G Europa a făcut o donație de un milion de dolari către Federația Internațională a Societăților de Cruce Roșie și Semilună Roșie, pentru a asigura accesul la servicii și produse medicale și educație despre igienă comunităților vulnerabile din Europa.

Radu Maftei, Managing Director, Procter & Gamble South East Europe: De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
De aproape 30 de ani creștem împreună cu România şi cu românii
În 2024, P&G va împlini 30 de ani de la începerea operațiunilor pe piața locală. Din 1994 investim constant în țară și suntem mândri...
P&G numește în premieră un român la conducerea regiunii Europa de Sud-Est
P&G numește în premieră un român la conducerea regiunii Europa de Sud-Est
Începând cu 1 iulie, Radu Maftei preia funcția de Senior Vice President pentru Europa de Sud-Est (SEE) în cadrul Procter & Gamble, poziție...
Sprijin pentru Ucraina: cum se implică companiile din retail & FMCG
Sprijin pentru Ucraina: cum se implică companiile din retail & FMCG
Invazia Rusiei în Ucraina nu a rămas fără ecou pe plan local, tot mai multe companii alegând să vină în sprijinul persoanelor care fug din...
Nestlé a alocat 10 milioane de franci elvențieni pentru eforturi echitabile de vaccinare
Nestlé a alocat 10 milioane de franci elvențieni pentru eforturi echitabile de vaccinare
Compania Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, susține vaccinarea echitabilă împotriva COVID-19, în...
Henkel România donează 650.000 lei în lupta împotriva Covid-19
Henkel România donează 650.000 lei în lupta împotriva Covid-19
Compania Henkel s-a implicat în lupta împotriva virusului Sars-Cov-2 și a făcut donații atât către Crucea Roșie, cât și către ONG-urile...
Mondelēz International donează produse Milka echipei Crucii Roșii Române
Mondelēz International donează produse Milka echipei Crucii Roșii Române
Compania Mondelēz International, în parteneriat cu Crucea Roșie Română, donează 480 de mii de produse Milka către voluntarii organizației și...