Petras Bio investește 30.000 de euro în lansarea unui brand propriu

Petras Bio, producător de paste făinoase din Deva, a lansat recent în piață brandul de produse bio Petras Bio, investiția ridicându-se la peste 30.000 de euro. Gama cuprinde 37 de produse, incluzând paste agluteice, tagliatele, paste făinoase scurte, crakers și cookies cu semințe germinate, dar și alte produse ambalate precum făină de hrișcă, stafide eco, orez brun eco, migdale și caju eco.  Petras Bio investește 30.000 de euro în lansarea unui brand propriu

”2018 va fi un an de test pentru noi, în care vom vedea ce merge și ce nu merge. Noi avem experiența producției de private label, însă acum intrăm pe piață cu brandul nostru propriu. Nu am estimat un target de vânzări, vrem în primă fază să oferim produse bio românești pe piața locală. Pe termen mediu, pe lângă crearea de brand, vrem să devenim un nume important în alegerile clienților și să acoperim cât mai mult din piață”, a declarat Indira Abdulvoap, CEO Petras Bio.

Produsele sunt disponibile în prezent în rețeaua Mega Image, dar și în magazine specializate din București și din țară. Pe termen mediu, producătorul vizează listarea și în alte rețele internaționale, dar și în magazine ale retailerilor independenți. 

Petras Bio a fost înființată în anul 2006 de Marius Gabor și inițial producea paste făinoase bio. 12 ani mai târziu, atelierul de producție are în portofoliu peste 150 de produse bio, în special germinate și crude, dar și paste bio, produsele cu care a pornit la drum. În prezent, spațiul de producție este organziat în două secții, una dintre ele fiind dedicată produsele agluteice. Anul trecut Petras Bio a raportat afaceri de circa 2 milioane de euro, în creștere cu peste 15% față de anul precedent.

 

Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
Ascensiunea produselor BIO și importanța mărcilor private
O categorie dinamică, care a bifat creșteri double digit în valoare în ultimul an, piața produselor BIO se bucură de popularitate în rândul...
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
BIO, o categorie în care inflația frânează creșterea
Coșul „normal” de cumpărături a fost redefinit, iar achizițiile de bunuri de larg consum au suferit modificări semnificative față de...
Republica BIO, retailerul care a pariat pe puterea produselor organice
Republica BIO, retailerul care a pariat pe puterea produselor organice
Cu vânzări de peste opt milioane de lei, impulsionate de interesul tot mai mare al consumatorilor pentru un stil de viață cât mai sănătos,...
Republica BIO: 2020, primul an cu profit și vânzări de 6,4 mil. lei
Republica BIO: 2020, primul an cu profit și vânzări de 6,4 mil. lei
Republica BIO, unul dintre principalii jucători de pe piața produselor BIO și naturale din România, a înregistrat în 2020 dublarea cifrei de...
Carrefour face o nouă achiziție pe segmentul magazinelor bio
Carrefour face o nouă achiziție pe segmentul magazinelor bio
Grupul francez de retail are acordul Tribunalului Comercial de la Paris pentru a prelua lanțul de magazine Bio c'Bon, tranzacție care vă întări...
Radiografia unui fenomen care convertește consumatorii la un nou stil de viață
Radiografia unui fenomen care convertește consumatorii la un nou stil de viață
Dacă în urmă cu câțiva ani termenul „bio” era cunoscut doar de către o anumită categorie de consumatori, în prezent acesta se bucură de...