PepsiCo intră în categoria cerealelor cu brandul american Quaker
PepsiCo România, prin divizia de snackuri Star Foods, a intrat recent într-o nouă categorie, cea a cerealelor. Compania a lansat brandul american Quaker pe piața românească, cu un portofoliu ce cuprinde produse precum batoane de cereale și mix de cereale cu fructe pentru micul dejun.
Quaker este cea mai veche marcă înregistrată de cereale pentru micul dejun din Statele Unite ale Americii. Aceasta își are originea în anul 1877, în statul Ohio.
Quaker Oats Company este în prezent un grup cu circa 12.000 de angajați, cu sediul central în Chicago. Din 2001, producătorul este deținut de gigantul PepsiCo.
CITEȘTE ȘI
- Ce trenduri nutriționale influențează achiziția
- Pe ce mai mizează producătorii de cereale pentru impulsionarea vânzărilor
În categoria cerealelor, PepsiCo are competitori puternici pe piața locală, precum Nestle, Dr Oetker, Gerble, dar și mărcile private ale rețelelor mari de magazine.
Star Foods mai deține în portofoliu chipsurile din cartofi Lay’s, snackurile sărate Krax și Star, etc. Lay’s este în prezent cel mai mare brand din portofoliul Star Foods și liderul categoriei de chipsuri din cartofi. Acesta a fost lansat în România în 2007.





