PepsiCo, creștere solidă a vânzărilor în T2

PepsiCo a raportat un avans de 20,5% al vânzărilor nete în al doilea trimestru al anului și și-a majorat estimările în ceea ce privește creșterea organică pentru acest an. PepsiCo, creștere solidă a vânzărilor în T2

Astfel, producătorul Pepsi a înregistrat pentru trimestrul care s-a încheiat la 12 iunie o cifră de afaceri netă de 18,22 miliarde de dolari, față de 15,95 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului precedent. În ceea ce privește profitul operațional, compania a raportat pentru T2 un rezultat de 3,13 miliarde de dolari.

Cât despre evoluția organică, PepsiCo a raportat o creștere like-for-like de 12,8% pentru T2, asta în condițiile în care în primul trimestru producătorul înregistrase un avans al vânzărilor organice de 2,4%.

“Suntem încântați de rezultatele raportate în contextul în care am înregistrat o creștere strong double digit. În acest context, acum așteptăm pentru 2021 un avans de 6% al vânzărilor like-for-like. Rezultatele raportate ne dau încredere că investițiile din spatele strategiei ”Mai Rapid, mai puternic și Mai bine” funcționează. Am investit în brandurile noastre, în supply chain, în facilitățile de producție, dar și în sistemele go-to market”, a declarat Ramon Laguarta, Președinte și CEO PepsiCo.

În ceea ce privește segmentarea pe regiuni, în dreptul Europei este precizat un avans al vânzărilor nete de 21%, în timp ce în America Latină creșterea a fost de 26%, iar în regiunea Africa, Orientul Mijlociu și Asia de Sud, producătorul a raportat un plus al vânzărilor de 63%.

Silvia Sticlea Nestle Romania
Vânzările Nestlé România au raportat o creștere organică de o cifră în T1
Nestlé România a înregistrat în primele trei luni din acest an ”o creștere organică a afacerilor de o cifră”, în linie cu estimările...
PepsiCo Centru de Training
PepsiCo, investiție de 137.000 de dolari într-un centru de training
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, a investit 137.000 de dolari în dezvoltarea Centrului de Training din...
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
PepsiCo achiziționează Poppi pentru 1,95 mld. dolari
PepsiCo a anunțat achiziția brandului de băuturi prebiotice Poppi, un business cu o creștere accelerată, pentru suma de circa 1,95 miliarde de...
PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo România investește peste 2 milioane de dolari în energie verde
PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță finalizarea celui mai recent proiect de energie verde prin...
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
”Putem să creștem prețurile pentru că shopperii ne vor cumpăra oricum”, afirmau la începutul anului reprezentanții PepsiCo, declarație...
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
România își păstrează poziția în topul celor mai performante țări pentru Carrefour
Carrefour România, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de retail, a raportat pentru anul 2022 o cifră de afaceri de 2,61...