PepsiCo, creștere solidă a vânzărilor în T2
PepsiCo a raportat un avans de 20,5% al vânzărilor nete în al doilea trimestru al anului și și-a majorat estimările în ceea ce privește creșterea organică pentru acest an.
Astfel, producătorul Pepsi a înregistrat pentru trimestrul care s-a încheiat la 12 iunie o cifră de afaceri netă de 18,22 miliarde de dolari, față de 15,95 miliarde de dolari în aceeași perioadă a anului precedent. În ceea ce privește profitul operațional, compania a raportat pentru T2 un rezultat de 3,13 miliarde de dolari.
Cât despre evoluția organică, PepsiCo a raportat o creștere like-for-like de 12,8% pentru T2, asta în condițiile în care în primul trimestru producătorul înregistrase un avans al vânzărilor organice de 2,4%.
“Suntem încântați de rezultatele raportate în contextul în care am înregistrat o creștere strong double digit. În acest context, acum așteptăm pentru 2021 un avans de 6% al vânzărilor like-for-like. Rezultatele raportate ne dau încredere că investițiile din spatele strategiei ”Mai Rapid, mai puternic și Mai bine” funcționează. Am investit în brandurile noastre, în supply chain, în facilitățile de producție, dar și în sistemele go-to market”, a declarat Ramon Laguarta, Președinte și CEO PepsiCo.
În ceea ce privește segmentarea pe regiuni, în dreptul Europei este precizat un avans al vânzărilor nete de 21%, în timp ce în America Latină creșterea a fost de 26%, iar în regiunea Africa, Orientul Mijlociu și Asia de Sud, producătorul a raportat un plus al vânzărilor de 63%.