Panovia, investiţii de 1,4 milioane de euro într-o nouă secţie de producţie
Compania Panovia, care activează pe piaţa de patiserie congelată din România, a finalizat construcţia unei noi secţii de producţie, investiţiile ridicându-se la 1,4 milioane de euro, bani proveniţi din fonduri europene. Procesul de implementare s-a întins pe o perioadă de doi ani, la final capacitatea de producţie cresc\nd cu 60%. În cei 10 ani de la înfiinţare, Panovia a investit peste 3 milioane de euro în eficientizarea producţiei.
În acest moment, portofoliul de produse al companiei este grupat în funcţie de segmentul de piaţă şi de distribuitori. Astfel, pentru retail, compania produce: aluat foietaj, foi de plăcintă, saleuri - marca Morăriţa; strudel şi minipateuri - marca Ema. Pentru horeca, compania oferă: patiserie, viennoiserie şi brutărie (baghete, chifle), marca Panovia Profesional.
„Panovia susţine patiseria cu o puternică amprentă locală. Direcţia pe care ne-am propus-o încă de la bun început, a fost să creăm şi să promovăm produse care răspund gusturilor preferate ale consumatorilor români. De altfel, am marcat aniversarea de 10 ani şi printr-un nou slogan “Patiserie gustată de români”, tocmai pentru a încuraja consumul produselor fabricate în România. Panovia foloseşte ingrediente furnizate de producători români, concepe constant noi produse şi utilizează cele mai noi tehnologii europene în îmbunătăţirea produselor”, declară Sabin Mărţoiu, director general Panovia.
În prezent, compania are 120 de angajaţi, majoritatea având o vechime de peste 6 ani în firmă. În 2014, cifra de afaceri s-a ridicat la aproape 4,7 milioane de euro, în creştere cu 40% faţă de anul 2013. Pentru anul acesta, compania vizează o majorare de 15% a businessului.





