O nouă inovație în portofoliul Nestlé România

Nestlé România, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță lansarea la începutul anului 2024 a unei inovații, o combinație patentată de oligozaharide identice structural cu cele din laptele matern (HMO) și probiotice. Astfel, Nestlé a dezvoltat SINERGITY™, o combinație unică ce îmbină două probiotice cu șase HMO (oligozaharide identice structural cu cele din laptele matern) pentru a susține dezvoltarea armonioasă și creșterea sănătoasă a celor mici. O nouă inovație în portofoliul Nestlé România

„Primii ani de viață sunt cruciali pentru creșterea și dezvoltarea copilului, iar obiceiurile alimentare dobândite în această perioadă îi vor influența toată viața. Fundația creată în această perioadă susține o sănătate puternică de-a lungul vieții de adult”, spune Mihaela Bușu, Business Executive Officer, Nestlé Nutrition South East Europe.

Studiile arată că laptele matern reprezintă alimentația ideală, iar oligozaharidele (numite HMO) care se regăsesc din abundență în laptele matern joacă un rol important în construirea acestei fundații solide. Specialiștii în nutriția sugarilor recomandă alăptarea, ca singură sursă de hrană până la vârsta de 6 luni și continuarea alimentației naturale pe o perioadă cât mai lungă și după începerea diversificării.

„De peste 155 ani, Nestlé se dedică intens cercetării științifice, fiind lider în investițiile făcute în cercetare - dezvoltare și pionier în domeniul inovației și studierii compoziției diverșilor nutrienți inclusiv a oligozaharidelor prezente în laptele matern, precum HMO. Nestlé are, de asemenea, o expertiză extinsă legată de probiotice și studiază rolul lor în nutriție și sănătate. Sunt multe studii în desfășurare care urmăresc înțelegerea sinergiilor dintre probioticele și oligozahardele din laptele matern în dorința de a a putea dezvolta soluții nutriționale avansate pentru sugarii care nu pot fi alăptați”, explică Mihaela Bușu, Business Executive Officer, Nestlé Nutrition South East Europe.

Distribuția noilor produse cu acest compus patentat SYNERGITY va începe în Europa, inclusiv în România, la începutul anului 2024.

Portofoliul Nestlé pentru nutriția copiilor este alcătuit din peste 65 de produse dedicate unui segment de piață ce cuprinde peste jumătate de milion de mici consumatori.

Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se Nescafé, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOoe, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.
 

Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Silvia Sticlea, Nestlé România: În 2024 mizăm pe dezvoltare și inovație pentru creșterea businessului
Pentru Nestlé România, 2023 a fost un an al consecvenței, strategie care a poziționat businessul în topul creșterii la nivel de grup, cu un...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...
 Nestlé își menține ritmul de creștere la nivel european
Nestlé își menține ritmul de creștere la nivel european
Nestlé a raportat pentru 2022 o cifră de afaceri de 19,1 miliarde franci elvețieni, în creștere cu 1,8% față de anul precedent. Creșterea...