Noi oportunități pentru partneriatul dintre Nestlé și McDonald’s

Nestlé ar putea să extindă parteneriatul cu lanțul de restaurante de tip fast-food McDonald’s în afara Germaniei pe zona produselor înlocuitori de carne, scrie CNBC. Noi oportunități pentru partneriatul dintre Nestlé și McDonald’s

Gigantul elvețian a lansat în luna aprilie produsul vegan Incredible Burger sub brandul Garden Gourmet în mai multe țări din Europa. Compania va lansa un produs similar în Statele Unite ale Americii, o piață competitivă. Valoarea industriei de profil ar putea crește la 140 de miliarde de dolari în următorii zece ani, potrivit companiei Barclays, în contextul în care tot mai mulți cumpărători caută alternative la produsele din carne.

“McDonald’s este un client important și de calibru, dar nu reprezintă singura noastră opțiune. Deținem capacitate pentru a ne extinde în afara Germaniei”, a spus Marco Settembri, CEO al diviziei Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord din cadrul Nestlé.

Totodată, compania se va concentra și pe canalul de retail și consideră că dezvoltarea pe zona produselor înlocuitori de carne nu va reprezenta o amenințare pentru portofoliul actual care nu cuprinde foarte multe produse din carne.

Nestlé este unul dintre cei mai mari jucători din piața alimentară românească, cu vânzări de circa 190 mil. euro în 2018 și un portofoliu ce acoperă mai multe categorii de produse: băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (Joe, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional -  divizia de soluții „out of home”, batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina).

nestle
Nestlé România, creștere organică a businessului de 5,7% în primele nouă luni al anului
Grupul Nestlé raportează vânzările pe primele nouă luni ale anului 2024 și anunță o creștere organică de 2,0% la nivel de grup, în timp ce...
Nestlé România. Pentru a îndeplini așteptările consumatorilor și a răspunde tendințelor globale de adoptare a unei alimentații echilibrate, Nestlé își revizuiește strategia de nutriție și introduce o nouă abordare “Bun pentru tine, bun pentru planetă” Vezi mai multe pe revista.progresiv.ro
Nestlé vrea să-și crească vânzările de produse mai nutritive cu peste 20 miliarde euro până în 2030
Nestlé și-a stabilit obiectivul de a crește vânzările produselor sale mai nutritive cu 20-25 de miliarde de franci elvețieni (echivalent cu...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează o gamă de produse inspirată de bucătăria asiatică
Maggi lansează un nou portofoliu de produse inspirate de aromele diverse și tentante ale bucătăriei asiatice, aducând în farfuriile românilor...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Noi oportunități pentru partneriatul dintre Nestlé și McDonald’s
Noi oportunități pentru partneriatul dintre Nestlé și McDonald’s
Nestlé ar putea să extindă parteneriatul cu lanțul de restaurante de tip fast-food McDonald’s în afara Germaniei pe zona produselor...