Noi oportunități pentru partneriatul dintre Nestlé și McDonald’s
Nestlé ar putea să extindă parteneriatul cu lanțul de restaurante de tip fast-food McDonald’s în afara Germaniei pe zona produselor înlocuitori de carne, scrie CNBC.
Gigantul elvețian a lansat în luna aprilie produsul vegan Incredible Burger sub brandul Garden Gourmet în mai multe țări din Europa. Compania va lansa un produs similar în Statele Unite ale Americii, o piață competitivă. Valoarea industriei de profil ar putea crește la 140 de miliarde de dolari în următorii zece ani, potrivit companiei Barclays, în contextul în care tot mai mulți cumpărători caută alternative la produsele din carne.
“McDonald’s este un client important și de calibru, dar nu reprezintă singura noastră opțiune. Deținem capacitate pentru a ne extinde în afara Germaniei”, a spus Marco Settembri, CEO al diviziei Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord din cadrul Nestlé.
Totodată, compania se va concentra și pe canalul de retail și consideră că dezvoltarea pe zona produselor înlocuitori de carne nu va reprezenta o amenințare pentru portofoliul actual care nu cuprinde foarte multe produse din carne.
Nestlé este unul dintre cei mai mari jucători din piața alimentară românească, cu vânzări de circa 190 mil. euro în 2018 și un portofoliu ce acoperă mai multe categorii de produse: băuturi (Nescafé, Nesquik), dulciuri (Joe, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight, Smarties), produse culinare (Maggi), hrană pentru copii (Nestlé Infant Nutrition), Nestlé Professional - divizia de soluții „out of home”, batoane și cereale pentru micul dejun (Nestlé Fitness, Musli, Nesquik, Chocapic etc.) și hrană pentru animale (Purina).





