Nestlé vrea un avans de până la 4% al vânzărilor în acest an

Grupul alimentar Nestlé estimează un avans de 2-4% al vânzărilor organice și o îmbunătățire a profitabilității pentru acest an pe fondul unei evoluții pozitive în primul trimestru, scrie Esmmagazine.com. Nestlé vrea un avans de până la 4% al vânzărilor în acest an

În primul trimestru din acest an avansul vânzărilor organice a fost de 2,8% pe fondul volumelor în creștere. În cazul pieței americane creșterea a fost de 1,2%, în timp ce Asia a cunoscut un ritm accelerat de 4,7%. În schimb, Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord și-au încetinit avansul la 2,2% pe fondul scăderii prețurilor, a precizat compania.

Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, a raportat la nivel global o creștere organică de 2,4% pentru 2017. În Europa de Est, avansul a fost de 5-6%, Nestlé România fiind unul dintre cei mai performanți actori ai regiunii. La nivel global, compania este prezentă în 191 de țări, are 328.000 de angajați și peste 2.000 de produse în portofoliu.

Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....
Nestlé vrea un avans de până la 4% al vânzărilor în acest an
Nestlé vrea un avans de până la 4% al vânzărilor în acest an
Grupul alimentar Nestlé estimează un avans de 2-4% al vânzărilor organice și o îmbunătățire a profitabilității pentru acest an pe fondul...