Nestlé România, creștere de 4,8% după primele șase luni din acest an

După prima jumătate a acestui an, Nestlé România a raportat o creștere de 4,8% a businessului local, reprezentând al doisprezecelea an consecutiv de creștere pentru companie. La nivelul pieței din Europa, creșterea a continuat să fie determinată de pricing, reflectând mediul inflaționist pentru cafea și dulciuri. nestle

„Acest rezultat reflectă capacitatea echipei noastre de a furniza produse de înaltă calitate și de a satisface nevoile în continuă evoluție ale consumatorilor noștri. Suntem încrezători în abilitatea noastră de a continua pe aceeași traiectorie, pentru a marca al doisprezecelea an consecutiv de creștere pentru Nestlé România. Mulțumesc încă o dată întregii echipe pentru eforturile depuse în fiecare zi și pentru impactul pozitiv adus în societate”, spune Silvia Sticlea Country Manager, Nestlé România.

În Zona Europa, creșterea a continuat să fie determinată de pricing, reflectând mediul inflaționist pentru cafea și dulciuri. În aceste condiții, veniturile din creșterea internă reală (RIG) au trecut pe pozitiv în trimestrul doi, după o scădere în primul trimestru, susținute de o îmbunătățire a vânzărilor în categoria de cafea și de un RIG pozitiv în domeniul hranei pentru animale de companie. Pentru Zonă, creșterea a fost pozitivă în majoritatea categoriilor și piețelor, cu câștiguri de cotă de piață în categoriile de produse destinate animalelor de companie și cafelei solubile.

Creșterea organică a fost de 3,5%, generată de -0,2% RIG și pricing de 3,7%. Vânzările raportate au crescut cu 1,5%, ajungând la 8,5 miliarde franci elvețieni și au inclus un impact de -2,2% din cauza fluctuațiilor cursurilor valutare. În întreaga Zonă, creșterea a fost condusă de Turcia, Peninsula Iberică, țările nordice și Franța. Creșteri ale cotei de piață au fost obținute în domeniul hranei pentru animale de companie și al cafelei solubile, cu pierderi în domeniul dulciurilor și produselor alimentare.

Categoria cafea a înregistrat o creștere medie de o singură cifră. Creșterea organică a fost condusă de cafeaua solubilă, susținută de o creștere foarte puternică a cafelei ready-to-drink (RTD). Categoria dulciurilor a înregistrat o creștere medie de o singură cifră, KitKat fiind unul dintre principalii factori de creștere. Categoria de hrană pentru animale de companie a înregistrat o creștere mică de o singură cifră, condusă de Felix, Purina ProPlan și Purina ONE. Vânzările de produse Nestlé Professional au crescut într-un ritm ridicat de o singură cifră, determinate de soluțiile pentru băuturi. Categoria de produse destinate nutriției pentru sugari și copii de vârstă mică a înregistrat o creștere constantă, reflectând tendințele categoriei. Categoria de produse alimentare a înregistrat o scădere a vânzărilor, afectată de un mediu competitiv pe unele piețe.

„Ne punem în aplicare strategia pentru a accelera performanța și a ne transforma pentru viitor. Accelerăm creșterea categoriei noastre și ne îmbunătățim cota de piață, printr-o execuție mai bună și investiții mai mari, finanțate printr-o urmărire neobosită a eficienței. Acolo unde investim pentru a accelera creșterea categoriei, creștem de patru ori mai repede decât Grupul, iar cele șase «pariuri mari» în inovații au realizat vânzări de peste 200 de milioane de franci elvețieni în prima jumătate a anului. Ne-am menținut previziunile pentru 2025, ținând cont, în același timp, de riscurile și incertitudinile macroeconomice crescute”, a declarat Laurent Freixe, CEO Nestlé.

Revenind la piața din România, implicarea în comunitatea locală este esențială pentru activitatea companiei. În primul semestrul al acestui an, Nestlé România a continuat implicarea în proiectele educaționale derulate cu ajutorul Fundației Prais. Astfel, profesori din cele 443 de școli înscrise, aflate în 244 de comunități urbane și rurale, din 35 de județe și Municipiul București, au putut implementa activitățile „learning by doing” din cadrul mișcărilor naționale „Și Eu Trăiesc Sănătos!” - SETS și „Planeta Albastră Contează pe Tine!” PACT sau ale programului „Pet School”. Cadrele didactice au susținut la clase peste 3.300 de ore/lecții tematice bazate pe e-books, filme scurte pe YouTube. Totodată, au angrenat elevii în 77.200 de activități specifice programelor alese. Din anul 2011 și până astăzi, peste 600.000 de elevi cu vârsta cuprinsă între 6 și 12 ani au putut face parte din comunitățile acestora. De asemenea, în primele șase luni ale anului, compania a donat 27 tone de alimente în valoare de peste 90.000 CHF.

Nestlé este cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, fiind prezentă în 189 de țări din întreaga lume cu o echipă de peste 277.000 de angajați. Nestlé oferă un portofoliu larg de produse și servicii pentru oameni și animale de companie, pentru tot parcursul vieții. Cele peste 2000 de brand-uri ale Nestlé includ nume emblematice precum NESCAFÉ®, Nespresso®, Maggi® și Nesquik. Performanța companiei este susținută de strategia Nutrition, Health and Wellness. Sediul principal al Nestlé se află în Vevey, Elveția, unde compania a fost fondată în urmă cu mai bine de 150 de ani.

 

Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...