Nestlé lansează noi servicii bazate pe blockchain

Nestlé integrează tehnologia blockchain în cadrul lanțului de aprovizionare al brandului de cafea Zoegas, comercializat în Suedia. Nestlé lansează noi servicii bazate pe blockchain

Zoegas folosește boabe de cafea certificate Rainforest provenite din Brazilia, Columbia și Rwanda, iar tehnologia permite consumatorilor să verifice sursele înainte de achiziție.

Pentru acest proiect de trasabilitate, Nestlé a încheiat un parteneriat cu Rainforest Alliance, aceștia oferind producătorului elvețian informații legate de certificare.

Astfel, prin scanarea unui cod QR, consumatorii pot urmări traseul cafelei încă de la punctul de origine, aflând date legate de fermieri, perioada recoltării, certificatele de transport sau momentul prăjirii boabelor.

Nestlé a început utilizarea tehnologiei blockchain în 2017, atunci când s-a alăturat inițiativei IBM Food Trust. Și alte branduri ale companiei, precum Mousline sau Guigoz, oferă informații legate de trasabilitatea produselor.

Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite
Nestlé, cea mai mare companie de alimente și băuturi din lume, lansează 40 de noi produse în cinci segmente de piață diferite, dintre care 20...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé România se extinde pe piața suplimentelor alimentare prin preluarea Solgar
Nestlé Romania preia operațiunile Solgar și va comercializa direct aceste produse pe piața locală. Această tranzacție vine după ce, în...
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 11,1% în primele nouă luni ale anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pe primele nouă luni ale anului 2022....
Blockchain, vârful de lance în transformarea industriei de retail
Blockchain, vârful de lance în transformarea industriei de retail
Auzim tot mai des termeni precum blockchain, Internet of Things, machine learning sau deep learning, însă înțelegerea procesului prin care...