Nestlé, creștere organică de 4,3% în primul trimestru din acest an

Compania elvețiană de produse alimentare și băuturi a anunțat rezultatele financiare înregistrate la nivel de grup după primele trei luni ale acestui an și, sub impactul pandemiei de coronavirus, grupul a raportat o creștere organică de 4,3%. Nestlé, creștere organică de 4,3% în primul trimestru din acest an

Deși la nivel global vânzările totale au scăzut cu 6,2% în mare parte din cauza piețelor din Asia, au existat categorii de produse cu creșteri și de două cifre după ce în luna martie consumatorii din toată lumea au făcut stocuri de alimente. Majoritatea piețelor, în special cele din America de Nord și Europa, au înregistrat o creștere semnificativă în luna martie.

Potrivit Nestlé, produsele din categoria Food, produsele Purina PetCare, cafeaua și produsele Nestlé Health Science au raportat o creștere semnificativă.

Mai mult, vânzările generate de e-commerce au crescut cu 29,4%, depășind pentru prima dată 10% din vânzările totale ale grupului.

În Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord, creșterea organică înregistrată a fost de 7,1%, cu o creștere internă reală (RIG) ridicată, de 8,2%, evoluție susținută în special de piețele din Germania, Rusia, Israel și Spania. Categoriile Food, Beverages, Purina PetCare și produsele destinate nutriției sugarilor și copiilor de vârstă mică au raportat evoluții de două cifre, peste media companiei.

A fost raportată o cerere ridicată din partea consumatorilor și pentru produsele culinare, pe toate segmentele, în special pentru produsele Maggi și Garden Gourmet. De asemenea, cafeaua a înregistrat o creștere puternică, datorată Starbucks și Nescafé.

Pe plan local, compania a luat măsurile impuse de starea de urgență, dar a decis să nu apeleze la șomajul tehnic, din contră.

„Am menținut creșterile salariale și bonusurile anuale și, de asemenea, am decis să nu apelăm la măsurile de sprijin guvernamentale. Ne concentrăm pe sprijinirea angajaților noștri, fie prin furnizarea de echipamente de protecție, fie prin facilitarea lucrului de acasă, acolo unde e posibil. Arătăm, de asemenea, solidaritate față de partenerii locali de afaceri a căror activitate se bazează în parte pe colaborarea cu Nestlé prin suspendarea temporară a plății chiriei pentru aparatele de cafea, în valoare totală de aproape trei milioane de lei”, a declarat Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé Romania.

 Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Vânzările Nestlé România, evoluție peste media la nivel de grup în T1
Nestlé România a înregistrat o creștere de 2,1% a vânzărilor organice, rezultat peste avansul raportat la nivel de grup. Astfel, Nestlé a...
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, creștere organică de 18,8% în 2023
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a înregistrat o creștere organică de 18,8% în...
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, creștere de 19% a businessului în primele nouă luni ale anului
Nestlé România, parte a celei mai mari companii de produse alimentare și băuturi din lume, a încheiat primele nouă luni ale anului cu o...
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé România, creștere organică de 19,2% în prima jumătate a anului
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare globale pe primul semestru al anului...