Nescafé lansează o nouă gamă într-un segment cu creșteri double digit
Nestlé România anunță lansarea unei noi game de mixuri de cafea în segmentul cappuccino. Extinderea de portofoliu vine în contextul în care, la nivel național, vânzările în valoare ale mixurilor de cappuccino s-au majorat cu +11% în 2024 comparativ cu 2023, potrivit datelor NielsenIQ.
Nescafé Cappuccino vine cu patru rețete noi, cu un nou design al ambalajului și o nouă campanie de comunicare, sub platforma strategică „Make your world”, ce pune accentul pe reinventarea plăcerii de a savura cafeaua și de a spune „DA" unui moment de răsfăț. Noua gamă Nescafé Cappuccino oferă o experiență inovatoare, un amestec echilibrat între cafea, lapte și o spumă bogată, disponibilă în cele mai populare arome din segment (Clasic, Ciocolată, Vanilie), la care se adaugă aroma surprinzătoare de Irish, ca inovație în portofoliul Nescafé.
Conform unui studiu NielsenIQ [Project Cup Romania, 2024], răsfățul prin plăcerea gustului a devenit principalul motiv pentru care consumatorii români consumă cafea, căutând momente de delectare cu mici bucurii. Specialitățile de cafea de tip cappuccino reprezintă în esență o alegere delicioasă pentru astfel de momente de răsfăț personal și cifrele de piață vin să susțină acest lucru, evidențiind o evoluție pozitivă a segmentului:
În ceea ce privește aromele preferate de români, cele mai vândute variante* în România în 2024 sunt: ciocolata (34% - incluzând și aroma de ciocolată albă), varianta de cappuccino clasic (31%) și pe locul trei vanilia (12%), urmate de alte tipuri de arome precum caramel, nuci sau irish. Dintre variantele aromatizate specifice, mixurile de cappuccino cu aromă irish au cea mai accelerată creștere (+7% în 2024 față de 2023), câștigând popularitate în rândul consumatorilor. (*Vânzări în porții, date NielsenIQ)
“Ținând cont de evoluția pozitivă a mixurilor de cafea Nescafé din ultimii doi ani, vedem potențialul de a dezvolta și reinventa categoria specialităților de cafea de tip cappuccino, prin lansarea unei noi game de cappuccino, cu rețete îmbunătățite, ca răspuns la cele mai recente tendințe și nevoi ale consumatorilor. Cu noua campanie «Spune DA pentru Cappuccino», ne propunem să arătăm consumatorilor că puterea de a spune nu într-o lume în schimbare rapidă, cu multe cerințe de la noi, lasă loc pentru un DA corect, pentru noi înșine. Sperăm că acest moment de răsfăț și grijă pe care consumatorii și-l oferă, alături de un cappuccino delicios, îi va ajuta să ia o decizie activă de a spune da la ceea ce contează cu adevărat pentru ei, creând un impact pozitiv de lungă durată în viețile lor”, afirmă Ramona Hărătău, Mixes Business Lead SEE, Nestlé.
Grupul Nestlé este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se Nescafé, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 4 ani compania a plantat 110.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050.





