Mondelez și-a majorat vânzările cu 5,5% în primul trimestru

Mondelez, producătorul Oreo și Milka, a depășit estimările analiștilor și și-a majorat vânzările în primele trei luni din acest an cu 5,5% până la 6,77 miliarde de dolari, scrie Financial Times. Mondelez și-a majorat vânzările cu 5,5% în primul trimestru

Similar cu ceilalți competitori, Mondelez încearcă să încurajeze vânzările în contextul în care consumatorii se îndreaptă spre produse mai sănătoase în detrimentul dulciurilor.

“Am avut un start bun pentru acest an, observăm creșteri pe zona de snacking, în special pentru piețele emergente”, a spus Dirk Van de Put, președinte și CEO al companiei.

Compania a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 25,8 miliarde de dolari.

Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
Profitul PepsiCo, creștere de peste 70% în T2
”Putem să creștem prețurile pentru că shopperii ne vor cumpăra oricum”, afirmau la începutul anului reprezentanții PepsiCo, declarație...
Mondelēz International a încheiat 2022 cu un plus de 9,7% în vânzări
Mondelēz International a încheiat 2022 cu un plus de 9,7% în vânzări
Mondelēz International, unul dintre cei mai importanți producători de dulciuri la nivel mondial, a încheiat anul trecut cu un plus de 9,7% a...
Businessul Mondelēz în T1, între creșteri ale vânzărilor și pierderi cauzate de război
Businessul Mondelēz în T1, între creșteri ale vânzărilor și pierderi cauzate de război
Mondelēz International a raportat în primul trimestru al acestui an o creștere de 7,3% a vânzărilor pe fondul majorării de prețuri și a...
Veniturile Mondelēz, creștere solidă la finalul trimestrului trei
Veniturile Mondelēz, creștere solidă la finalul trimestrului trei
Mondelēz International a raportat o creștere cu 7,8% a veniturilor nete în trimestrul al treilea, susținută de creșterile de preț și de...
Mondelēz estimează o creștere de cel puțin 3% a cifrei de afaceri în 2020
Mondelēz estimează o creștere de cel puțin 3% a cifrei de afaceri în 2020
Mondelēz International estimează că 2020 va fi un „an normal”, cu o creștere a cifrei de afaceri și a profitului comparabile cu cele de...
Mondelēz International, rezultate globale în creștere în Q1
Mondelēz International, rezultate globale în creștere în Q1
Mondelēz International, producător ce are în portofoliu branduri ca Milka, Toblerone, Oreo sau Cadbury, a anunțat că rezultatele globale pe...