Molson Coors cumpără Miller în urma preluării SABMiller de AB InBev

Cel mai mare producător de bere, Anheuser-Busch InBev, a lansat o ofertă oficială de preluare a principalului său competitor, SABMilller, în valoare de peste 100 de miliarde de dolari, înțelegere care include și vânzarea participației de 58% deținută de SABMiller în joint-venture-ul MillerCoors către producătorul de bere MolsonCoors pentru suma de 12 miliarde de dolari, anunță Reuters. Molson Coors cumpără Miller în urma preluării SABMiller de AB InBev

Vânzarea participației la MillerCoors are în vedere obținerea aprobării fuziunii din partea autorităților amerciane de concurență.

Potrivit oficialilor Anheuser-Busch InBev, preluarea grupului SABMiller – care ar fi cea mai mare fuziune din istoria corporatistă – ar aduce economii anuale în valoare de 1,4 miliarde de dolari.

SABMiller și MolsonCoors sunt prezente și pe piața românească a berii prin intermediul companiilor Ursus Breweries, respectiv Bergenbier. Marca Miller este în prezent importată și distribuită local de către Ursus Breweries.

Ursus Breweries a inaugurat o nouă linie de îmbuteliere în fabrica din Brașov, parte a unei investiții de 50 mil. de euro
Ursus Breweries a inaugurat o nouă linie de îmbuteliere în fabrica din Brașov, parte a unei investiții de 50 mil. de euro
Ursus Breweries a inaugurat în fabrica din Brașov o nouă linie de îmbuteliere, precum și noi depozite, laboratoare și spații de birouri, care...
Robert Uzună, Ursus Breweries: Orice proiecție de business devine fragilă la intersecția a 3 crize
Robert Uzună, Ursus Breweries: Orice proiecție de business devine fragilă la intersecția a 3 crize
Piața berii din România a cunoscut în primele cinci luni ale anului o contracție de 9% ca urmare a creșterii taxelor, măsură care se...
Ursus Breweries investește 2 mil. euro într-o instalație sustenabilă de recuperare a energiei la Buzău
Ursus Breweries investește 2 mil. euro într-o instalație sustenabilă de recuperare a energiei la Buzău
Ursus Breweries a făcut o investiție de 2 milioane de euro într-o instalație care folosește tehnologii de eficiență energetică pentru...
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier lansează un nou sortiment de mixuri de bere fără alcool Fresh
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează...
Ursus Breweries îl numește pe Richard Heerink în rolul de Vicepreședinte Strategy & Insights
Ursus Breweries îl numește pe Richard Heerink în rolul de Vicepreședinte Strategy & Insights
Richard Heerink, manager cu peste 15 ani de experiență în industria berii, s-a alăturat echipei de conducere a Ursus Breweries în calitate de...
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
AB InBev vrea să vândă brandurile din Germania pentru un mld. euro
Anheuser-Busch InBev, liderul pieței de bere la nivel mondial, ia în considerare vânzarea unor branduri pe care le comercializează în Germania...