Molson Coors cumpără Miller în urma preluării SABMiller de AB InBev
Cel mai mare producător de bere, Anheuser-Busch InBev, a lansat o ofertă oficială de preluare a principalului său competitor, SABMilller, în valoare de peste 100 de miliarde de dolari, înțelegere care include și vânzarea participației de 58% deținută de SABMiller în joint-venture-ul MillerCoors către producătorul de bere MolsonCoors pentru suma de 12 miliarde de dolari, anunță Reuters.
Vânzarea participației la MillerCoors are în vedere obținerea aprobării fuziunii din partea autorităților amerciane de concurență.
Potrivit oficialilor Anheuser-Busch InBev, preluarea grupului SABMiller – care ar fi cea mai mare fuziune din istoria corporatistă – ar aduce economii anuale în valoare de 1,4 miliarde de dolari.
SABMiller și MolsonCoors sunt prezente și pe piața românească a berii prin intermediul companiilor Ursus Breweries, respectiv Bergenbier. Marca Miller este în prezent importată și distribuită local de către Ursus Breweries.