Mihai Bogoi se reîntoarce în FMCG ca director de marketing al unui producător de mezeluri
Mihai Bogoi, care în ultimii doi ani a condus marketingul unor companii din domeniul farma și turism, s-a reîntors de curând în industria bunurilor de larg consum pe poziția de Marketing Director al Malina, producător de mezeluri și produse din carne.
După ce timp de peste șase ani a ocupat funcția de Strategic Marketing Manager în cadrul CrisTim, Mihai Bogoi a fost timp de un an Brand&Campaign Manager în cadrul Farmaciilor Dona și, ulterior, Marketing Director pentru Dertour, companie activă în domeniul turismului, potrivit datelor Linkedin.
Malina, producător de mezeluri și produse din carne din județul Olt, a fost lansat pe piață de familia Nica în anul 1997, prin deschiderea primului magazin. În anul 2010 compania deschide propria unitate de producție, care are în prezent o capacitate de 60 de tone zilnic. Compania are peste 400 de angajați, un portofoliu de peste 170 de preparate din carne și o cifră de afaceri de peste 26 milioane de euro la nivelul anului 2019.
Sursa foto: Linkedin