Mihai Bogoi se reîntoarce în FMCG ca director de marketing al unui producător de mezeluri

Mihai Bogoi, care în ultimii doi ani a condus marketingul unor companii din domeniul farma și turism, s-a reîntors de curând în industria bunurilor de larg consum pe poziția de Marketing Director al Malina, producător de mezeluri și produse din carne. Mihai Bogoi se reîntoarce în FMCG ca director de marketing al unui producător de mezeluri

După ce timp de peste șase ani a ocupat funcția de Strategic Marketing Manager în cadrul CrisTim, Mihai Bogoi a fost timp de un an Brand&Campaign Manager în cadrul Farmaciilor Dona și, ulterior, Marketing Director pentru Dertour, companie activă în domeniul turismului, potrivit datelor Linkedin.

Malina, producător de mezeluri și produse din carne din județul Olt, a fost lansat pe piață de familia Nica în anul 1997, prin deschiderea primului magazin. În anul 2010 compania deschide propria unitate de producție, care are în prezent o capacitate de 60 de tone zilnic. Compania are peste 400 de angajați, un portofoliu de peste 170 de preparate din carne și o cifră de afaceri de peste 26 milioane de euro la nivelul anului 2019.

Sursa foto: Linkedin
 

Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Mezelurile, o categorie în care inflația pune frână fenomenului de premiumizare
Scădere în volum, orientare către formate și cantități mai mici, downtrading, nivel de loializare scăzut. Acestea sunt doar câteva dintre...
Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
Grigore Horoi, Grupul Agricola: În contextul dat, nu va mai fi fezabilă o creștere a businessului de peste 10%
După ce în 2022 Grupul Agricola a atins borna de un miliard de lei cifră de afaceri, miza pentru 2023 este continuarea trendului ascendent....
Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
Prețul, detronat de prospețime, gust și calitate în categoria de mezeluri
Prețul, detronat de prospețime, gust și calitate în categoria de mezeluri
Achiziționate cu precădere din marile magazine, mezelurile reprezintă o categorie populară, aproape șase din zece români fiind consumatori...
Familia Nica vrea să ducă vânzările Malina peste pragul de 35 mil. euro
Familia Nica vrea să ducă vânzările Malina peste pragul de 35 mil. euro
Malina, business fondat în 1996 de familia Nica la Caracal, va înregistra în acest an o creștere de peste 50% a afacerilor comparativ cu 2021,...
7 din 10 consumatori mănâncă mezeluri săptămânal. Ce produse preferă și ce buget alocă
7 din 10 consumatori mănâncă mezeluri săptămânal. Ce produse preferă și ce buget alocă
Românii din mediul urban sunt consumatori de mezeluri și citesc în general etichetele produselor înainte de achiziționare, arată cel mai recent...