Macromex preia distribuția înghețatei Häagen Dazs

Macromex, unul dintre cei mai mari jucători din industria de food din România, va prelua, începând cu luna februarie, distribuția înghețatei Häagen Dazs. Până acum, brandul american de înghețată a fost distribuit de Maresi Foodbroker. Macromex preia distribuția înghețatei Häagen Dazs

„Anul trecut am preluat distribuția Alpro și în februarie 2020 vom prelua și Häagen Dazs. Vorbim despre parteneriate strategice pentru că segmentul de înghețată vegetală era slab acoperit, iar în cel de-al doilea caz vorbim despre o înghețată gourmet, iar odată cu aceste preluări ajungem la un portofoliu complet”, a declarat Albert Davidoglu, CEO-ul Macromex pentru Progresiv.

În ceea ce privește abordarea și strategia de dezvoltare a brandului, executivul a precizat că vor fi investiții importante în acest brand, în campanii TV și digital. ”Proprietarii Häagen Dazs vor mass-market acum. Anul trecut au lansat varianta la stick și pentru acest lucru au nevoie de vitrine frigorifice, iar noi ne-am potrivit foarte bine pe strategia lor. În plus, brandul va avea o prezență în mai multe puncte de vânzare, chiar și în retailul independent”, a mai punctat Albert Davidoglu.

În ceea ce privește rezultatele pe care le va genera această preluare, Albert Davidoglu susține faptul că odată cu preluarea distribuției Häagen Dazs, dar și a brandului de înghețată Alpro, Macromex va ajunge la o cotă de piață de 12%, ceea ce îi va asigura poziția a doua în piață.

Macromex este unul dintre cei mai mari jucători din industria de food din România. Compania a încheiat anul 2019 cu un plus de 11% pe piața locală versus 2018 și are un portofoliu extins de branduri proprii precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris și branduri partenere.
 

 

Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex: Vom depăși pragul de 800 de milioane de lei cifră de afaceri în 2024
Macromex, lider în industria locală de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, estimează o cifră de afaceri de peste 800 de...
5 to go și Macromex, parteneriat în categoria de înghețată
5 to go și Macromex, parteneriat în categoria de înghețată
5 to go și Corso, brand din portofoliul Macromex, anunță debutul unui parteneriat strategic în categoria de înghețata. Astfel, începând cu...
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex lansează un marketplace B2B și vizează ca 30% din business să fie online până la finalul lui 2024
Macromex, lider în industria de produse alimentare pe segmentul de produse congelate, accelerează procesul de digitalizare alături de VTEX, după...
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Deși o categorie de impuls, pandemia a dat o nouă față pieței de înghețată, favorizând creșterea produselor destinate consumului casnic....
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex estimează un 2022 cu inflație și lipsă de disponibilitate a mărfurilor
Macromex, unul dintre jucătorii principali din industria alimentară românească, a încheiat 2021 cu 15% avans al cifrei de afaceri, dar...
Albert Davidoglu, CEO Macromex: „România rămâne o piață atractivă pentru investiții”
Albert Davidoglu, CEO Macromex: „România rămâne o piață atractivă pentru investiții”
Dacă ultimii ani intră în zona de consolidare, pariul Macromex pentru 2020 este dezvoltarea businessului atât prin preluarea distribuției unor...