L’Oréal Groupe și Prada, parteneriat pentru crearea și distribuirea produselor de înfrumusețare de lux Miu Miu
L’Oréal Groupe și Prada S.p.A. anunță semnarea unui acord de licențiere pe termen lung, la nivel global, pentru crearea, dezvoltarea și distribuirea produselor de înfrumusețare de lux marca Miu Miu. Ca urmare a colaborării de succes cu Prada, Miu Miu se alătură acum diviziei L’Oréal Luxe, pentru un nou capitol de frumusețe.
Miu Miu a luat naștere în 1993 din spiritul independent și neconvențial al Miucciei Prada. Încă de la lansare, brandul de lux a fost reîncarnarea creativității experimentale în modă. Cu o atingere ușoară, dar întotdeauna sofisticată, Miu Miu conduce moda, reprezentând curajul de asumare a riscurilor, precum și un instinct ascuțit de a răspunde schimbărilor din moda și cultura contemporane. Brandul este o sursă infinită de inspirație pentru frumusețe și se adresează unui public emancipat, sofisticat și atent la ceea ce cumpără, de unde, precum și de impactul pe care articolele cumpărate îl au.
Parteneriatul dintre L’Oréal Groupe și Miu Miu marchează începutul unei noi ere. Primele parfumuri Miu Miu ca parte din divizia L’Oréal Luxe sunt așteptate să fie lansate în 2025. Acordul dintre cele două companii va intra în vigoare după procedurile standard de reglementare, dacă este cazul.
“În ultimii ani, parteneriatele puternice cu echipele Prada au fost un real succes. Suntem încântați să urăm bun venit brandului Miu Miu în portofoliul nostru și să explorăm potențialul remarcabil în frumusețe. Cu o poziționare unică, alimentată de creativitate și experimentare fără limite, Miu Miu va completa perfect portofoliul de mărci emblematice L’Oréal Luxe și va consolida poziția noastră de lider la nivel mondial pe segmentul de parfumuri.”, a declarat Cyril Chapuy, Președinte L’Oréal Luxe.
“Suntem încântați să anunțăm parteneriatul cu L’Oréal, o companie care se remarcă drept lider de piață în frumusețe la nivel global. Acest nou capital va susține dezvoltarea mărcii și va ajuta la valorificarea întregului potențial al Miu Miu în categoria de beauty.”, a adăugat Benedetta Petruzzo, CEO Miu Miu.
“Asemeni brandului său soră, Miu Miu reprezintă o îmbinare între eleganță și rafinament modern, dar care se distinge prin comunicarea sa ludică, asociată profilului tânăr, oferindu-i consumatorului nu doar produse de parfumerie, ci și oportunitatea de a se exprima într-un mod original, îndrăzneț și jucăuș. Prin acest acord, ne bucurăm de faptul că divizia L'Oréal Luxe obține încă un instrument de expresivitate al frumuseții umane, având la bază experiența luxuriantă, inspirațională și de înaltă calitate caracteristică tuturor produselor noastre.”, a declarat Cosmin Ban, General Manager al Diviziei de Produse de Lux din cadrul L’Oréal România.
De peste 110 ani, L’Oréal, lider mondial în frumusețe, s-a dedicat unui singur obiectiv: îndeplinirea aspirațiilor de frumusețe ale consumatorilor din întreaga lume. Scopul nostru, acela de a crea frumusețea care mișcă lumea, definește abordarea companiei față de frumusețe ca fiind incluzivă, etică, generoasă și dedicată durabilității sociale și de mediu.
Cu un portofoliu extins ce cuprinde 36 de mărci internaționale și angajamente ambițioase în materie de sustenabilitate derulate prin intermediul programului L’Oréal For The Future, compania oferă fiecărei persoane din întreaga lume tot ceea ce este mai bun din punct de vedere al calității, eficienței, siguranței, sinceritătții și responsabilității, în timp ce sărbătorește frumusețea în pluralitatea sa infinită.
Cu 87.400 de angajați, o amprentă geografică echilibrată și vânzări în toate rețelele de distribuție (e-commerce, mass market, magazine universale, farmacii, saloane de coafură, travel retail și buticuri de marcă) în 2022, Grupul a generat vânzări în valoare totală de 38,26 miliarde de euro. L’Oréal deține 20 de centre de cercetare și inovare, în cadrul cărora lucrează peste 4000 de oameni de știință și peste 5.500 de profesioniști în tehnologie și inovație digitală, pentru a inventa viitorul frumuseții și a deveni lider în Beauty Tech.
Pionier al dialogului cu societatea contemporană în diverse sfere culturale și lider influent în segmentul modei de lux, Grupul Prada își întemeiază indentitatea pe valori esențiale precum independența creativă, transformarea și dezvoltarea durabilă, oferind mărcilor sale o viziune comună pentru a-și intepreta și exprima spiritul. Grupul deține unele dintre cele mai prestigioase mărci de lux din lume – Prada, Miu Miu, Church’s, Car Shoe, istorica Pasticceria Marchesi și Luna Rossa, lucrând constant pentru a le sporti valoarea prin creșterea vizibilității și atractivității acestora. Grupul proiectează, produce și distribuie colecții ready-to-wear, articole din piele și încălțăminte în peste 70 de țări printr-o rețea de 603 magazine (la data de 30 iunie 2023), precum și prin canale de comerț electronic, e-tailers selectați și magazine din întreaga lume. Grupul, care activează și în sectorul de ochelari și frumusețe prin acorduri de licențiere, deține 24 de fabrici și 14.085 de angajați.
L’Oréal România, parte a grupului L’Oréal, care se dedică frumuseții de peste 105 ani, are o istorie de 25 de ani pe piața locală. Cu portofoliul său unic de 20 de branduri internaționale diverse și complementare, L’Oréal România este unul dintre liderii pieței locale de cosmetice, prezent în toate canalele de distribuție: mass market, magazine, farmacii și drogherii, saloane, travel retail și branded retail.