Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo

Producătorul de cafea Lavazza a încheiat un parteneriat cu PepsiCo prin care va lansa primul său produs pe segmentul ice coffee, care va fi disponibil, pentru început, pe piața din Marea Britanie, scrie Foodbev.com. Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo

Disponibil pe piața britanică începând cu vara acestui an, Lavazza Iced Cappuccino completează portofoliul Lavazza pe zona premium și este comercializat într-un ambalaj 100% reciclabil.

Potrivit declarațiilor companiei, lansarea din Marea Britanie reprezintă doar un prim pas din acest parteneriat, produsul urmând să fie introdus și pe alte piețe din Europa din 2020.

Lavazza a încheiat anul 2018 cu venituri de 1,87 de miliarde de euro, în creștere cu 9,3% față de anul precedent, în timp ce profitul net a atins un avans de 12,9%, până la 89,7 milioane de euro, potrivit datelor comunicate.

Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări, având 64% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei și aproximativ 4.000 de angajaţi. În România, Lavazza este distribuită de Coca-Cola HBC începând cu anul 2017.

 

Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza, venituri de 2,7 miliarde de euro în 2022 la nivel global
Lavazza a încheiat anul 2022 cu venituri de 2,7 miliarde de euro, reprezentând o creștere de +17,6% față de 2021, în timp ce profitul net...
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Lavazza trece granița Italiei și deschide primul magazin din Londra
Brandul italian de cafea Lavazza deschide primul său magazin fanion din afara Italiei, iar locația aleasă este centrul Londrei, scrie...
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Lavazza, venituri de 2 miliarde de euro în 2020, în scădere față de anul anterior
Grupul italian Lavazza, unul dintre cei mai importanți producători de cafea din lume, a raportat, anul trecut, venituri totale de peste 2 miliarde...
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza relansează gama Qualità Oro
Lavazza a lansat în România cea mai nouă variantă a gamei Qualità Oro, unul dintre blendurile sale de cafea cu tradiție. Alături de...
Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo
Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo
Producătorul de cafea Lavazza a încheiat un parteneriat cu PepsiCo prin care va lansa primul său produs pe segmentul ice coffee, care va fi...
Creștere solidă a veniturilor pentru Lavazza în 2018
Creștere solidă a veniturilor pentru Lavazza în 2018
Producătorul de cafea Lavazza a încheiat anul 2018 cu venituri de 1,87 de miliarde de euro, în creștere cu 9,3% față de anul precedent, în...