Lavazza intră pe segmentul ice coffee printr-un parteneriat cu PepsiCo
Producătorul de cafea Lavazza a încheiat un parteneriat cu PepsiCo prin care va lansa primul său produs pe segmentul ice coffee, care va fi disponibil, pentru început, pe piața din Marea Britanie, scrie Foodbev.com.
Disponibil pe piața britanică începând cu vara acestui an, Lavazza Iced Cappuccino completează portofoliul Lavazza pe zona premium și este comercializat într-un ambalaj 100% reciclabil.
Potrivit declarațiilor companiei, lansarea din Marea Britanie reprezintă doar un prim pas din acest parteneriat, produsul urmând să fie introdus și pe alte piețe din Europa din 2020.
Lavazza a încheiat anul 2018 cu venituri de 1,87 de miliarde de euro, în creștere cu 9,3% față de anul precedent, în timp ce profitul net a atins un avans de 12,9%, până la 89,7 milioane de euro, potrivit datelor comunicate.
Înfiinţată în 1895 la Torino, compania Lavazza este deţinută de familia Lavazza de patru generaţii. Grupul operează în prezent în peste 90 de ţări, având 64% dintre venituri generate de către piețe externe Italiei și aproximativ 4.000 de angajaţi. În România, Lavazza este distribuită de Coca-Cola HBC începând cu anul 2017.