Lantmännen Unibake intră în Carrefour cu brandul de panificație Natur`A

Lantmännen Unibake, unul dintre cei mai mari producători de panificație din Europa, își extinde prezența în România prin lansarea brandului Natur`A. Lantmännen Unibake intră în Carrefour cu brandul Natur`A. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro

Noua gamă de produse, bazată pe ingrediente naturale, cu maia, fără E-uri, fără conservanți sau aditivi, este disponibilă în toate hipermarketurile Carrefour începând cu data de 20 februarie, precum și într-o selecție de magazine tip supermarket atât pe rafturile principale, cât și în standuri speciale dedicate.

Produsele Natur`A sunt realizate într-o linie de producție de ultimă generație, care permite replicarea procesului tradițional de fabricare a pâinii la cele mai înalte standarde de siguranță alimentară, asigurând în același timp protecția angajaților. Printre sortimentele disponibile se numără ciabatta rustică cu maia, pâinea cu făinuri integrale, chiflele cu cartofi și pâinea cu măsline Kalamata, fiecare fiind coaptă pe vatră de piatră pentru o crustă crocantă și un miez pufos.

Investiție de 100 de milioane de euro și extindere națională

Lansarea Natur`A în Carrefour face parte dintr-o investiție de 100 de milioane de euro, destinată extinderii capacității de producție și creșterii accesului consumatorilor la produse de panificație de înaltă calitate. Această investiție a permis construirea unei noi brutării în Pantelimon, adiacente celei existente pentru chifle de hamburgeri, devenită funcțională la începutul anului 2024. Noua unitate poate acomoda trei linii de producție și permite atât deservirea pieței locale, cât și a altor țări din regiune.

Estimările arată că până la sfârșitul anului 2025, Natur`A va avea aproximativ 280 de angajați. Întregul proiect de investiție presupune crearea a peste 300 de noi locuri de muncă pe lângă echipa inițială de 130 de oameni din cadrul Lantmännen Unibake România.

"Această investiție reflectă angajamentul nostru de a transforma industria panificației prin produse de înaltă calitate, păstrând tradiția coacerii pe vatră și folosind ingrediente curate," a adăugat Viorel Ognean, Director General Lantmannen Unibake.

Lantmännen Unibake este unul dintre cele mai mari grupuri de panificație din Europa, comercializând produse proaspete și congelate în peste 60 de țări. Grupul are peste 6.000 de angajați și operează 30 de brutării în 13 țări, ducând mai departe o tradiție de peste 250 de ani în producția de pâine de calitate.

Carrefour România le oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături. Singurul retailer omnichannel din România, Carrefour le oferă clienților experiențe de cumpărături cu ajutorul aplicației mobile și a caselor de marcat Self Service, în magazine, prin serviciile de online shopping cu livrare acasă, prin BRINGO, Glovo și Tazz sau cu opțiunea Click & Collect de pe www.carrefour.ro sau www.cora.ro.

Odată cu achiziția operațiunilor Romania Hypermarche SA, Carrefour ajunge la peste 450 de magazine, în 113 orașe din țară și ajunge în top trei jucători de pe piața de retail din România, fiind un angajator de top certificat (2023, 2024) pentru  peste 17.000 de angajați.

Carrefour România operează în România prin trei entități juridice principale: Carrefour România S.A., Supeco Investment SRL și, din noiembrie 2023, Romania Hypermarche S.A.

Contrabanda cu țigarete depășește 10% la început de an. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Contrabanda cu țigarete depășește 10% la început de an
Piața neagră a țigaretelor a crescut în ianuarie 2025 până la 10,1% din totalul consumului, comparativ cu 9,1% în noiembrie 2024. Nivelul din...
Tonic Blend Kombucha, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Jumătate de milion de unități vândute, obiectivul Tonic-Blend Kombucha pentru 2025
Tonic Blend, producătorul brandului de kombucha Tonic-Blend Kombucha, și-a setat atingerea pragului de jumătate de milion de unități vândute...
Verdino produse vegetale de post_ 002
Verdino are o nouă identitate de brand
Verdino, pionierul pentru produse pe bază de plante alternative la carne, anunță o nouă strategie de rebranding ce are ca scop consolidarea...
Ground Zero Beer vizează o creștere de 40% a afacerilor în 2025. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Ground Zero Beer vizează o creștere de 40% a afacerilor în 2025
Ground Zero Beer, unul dintre principalii producători de bere artizanală din România, a înregistrat o dublare a cifrei de afaceri în 2024,...