Lactatele au tras în jos rezultatele Danone la nouă luni

Danone a înregistrat venituri de 17 miliarde de euro în primele nouă luni, în creștere cu 4,6% față de aceeași perioadă a anului trecut, în condițiile în care divizia de lactate, cel mai important segment de business a grupului francez, a raportat o scădere de 0,1%, la 8,37 miliarde de euro. Lactatele au tras în jos rezultatele Danone la nouă luni

Divizia de ape îmbuteliate a avut o creștere de 8,5%, valoarea vânzărilor din primele nouă luni, de 3,81 miliarde de euro, fiind ușor mai ridicată decât cea a vânzărilor de mâncare pentru bebeluși, de 3,66 miliarde de euro, divizie care a crescut cu 11,2% la nouă luni.

În Europa, grupul a terminat primele nouă luni ale anului, cu o creștere de 3,2%, la 6,73 miliarde de euro, în timp ce vânzările din Asia-Pacific, America Latină, Orientul Mijlociu și Africa au crescut, cu 7,3% la 6,89 miliarde de lei. America de Nord, Rusia și țările foste-sovietice au încheiat primele nouă luni cu o creștere a vânzărilor de 2,1%, dar cu o scădere a volumelor cu 4,3%.

Danone este prezent și pe piața românească, fiind cel mai important producător de lactate. Compania are o fabrică în București, care produce iaurturi atât pentru piața locală cât și pentru export.

Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Adrian Pascu preia funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est
Danone România anunță numirea lui Adrian Valentin Pascu în funcția de Director General Danone Europa Centrală și de Est, începând cu data de...
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Danone primește undă verde pentru vânzarea businessului din Rusia
Gigantul francez Danone a obținut aprobarea autorităților din Rusia pentru vânzarea operațiunilor din această țară. În urma acestei...
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
Anca Miron, Danone: Preocuparea pentru sănătate persistă, chiar și în contextul actual al presiunii financiare asupra gospodăriilor
După o creștere de 34% în 2022, Danone România mizează în acest an pe diversitatea portofoliului, acesta reprezentând un atu real, în...
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Veniturile Unilever, susținute de prețurile în creștere
Unilever a depășit estimările de creștere privind vânzările înregistrate în prima jumătate a acestui an, după ce a majorat din nou...
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Danone, în linie dreaptă spre creșterea profitabilă după rezultatele din 2022
Producătorul francez Danone culege primele roade ale planului său de redresare a creșterii 2023/2024, lansat în urmă cu mai puțin de un an....
Exitul Danone de pe piața din Rusia va costa compania un mld. euro
Exitul Danone de pe piața din Rusia va costa compania un mld. euro
Gigantul francez Danone caută un cumpărător pentru businessul său din Rusia, o eventuală vânzare urmând să genereze o pierdere de...