Lactatele au tras în jos rezultatele Danone la nouă luni
Danone a înregistrat venituri de 17 miliarde de euro în primele nouă luni, în creștere cu 4,6% față de aceeași perioadă a anului trecut, în condițiile în care divizia de lactate, cel mai important segment de business a grupului francez, a raportat o scădere de 0,1%, la 8,37 miliarde de euro.
Divizia de ape îmbuteliate a avut o creștere de 8,5%, valoarea vânzărilor din primele nouă luni, de 3,81 miliarde de euro, fiind ușor mai ridicată decât cea a vânzărilor de mâncare pentru bebeluși, de 3,66 miliarde de euro, divizie care a crescut cu 11,2% la nouă luni.
În Europa, grupul a terminat primele nouă luni ale anului, cu o creștere de 3,2%, la 6,73 miliarde de euro, în timp ce vânzările din Asia-Pacific, America Latină, Orientul Mijlociu și Africa au crescut, cu 7,3% la 6,89 miliarde de lei. America de Nord, Rusia și țările foste-sovietice au încheiat primele nouă luni cu o creștere a vânzărilor de 2,1%, dar cu o scădere a volumelor cu 4,3%.
Danone este prezent și pe piața românească, fiind cel mai important producător de lactate. Compania are o fabrică în București, care produce iaurturi atât pentru piața locală cât și pentru export.