Kellogg caută cumpărători pentru divizia de snackuri pe bază de fructe
Compania americană Kellogg, care produce printre altele și cerealele Special K, caută cumpărători pentru divizia de snackuri pe bază de fructe, strategia vizând dezvoltarea accelerată pe zona de produse pentru micul dejun și alimente congelate, scrie CNBC.
Kellogg intenționează să integreze brandurile pentru mic dejun, snackurile și alimentele congelate într-o singură divizie. Spre exemplu, branduri precum Eggo și Foot Loops generează 80% din veniturile companiei.
Această decizie face parte dintr-un program de reducere a costurilor denumit Project K. Compania a lansat acest program în 2013, când își propunea să facă economii anuale de 475 milioane de dolari până în 2018. Ca parte a acestui program, Kellogg declara că intenționează să treacă de la livrarea direct către magazine la livrarea către depozite.
Decizia luată de compania americană este similară cu strategia abordată și de alte nume mari din industria alimentară, care se confruntă cu încetinirea ritmului de creștere. Spre exemplu, Kraft Heinz a anunțat recent vânzarea Complan, businessul cu produse alimentare din India.





