Kellogg caută cumpărători pentru divizia de snackuri pe bază de fructe

Compania americană Kellogg, care produce printre altele și cerealele Special K, caută cumpărători pentru divizia de snackuri pe bază de fructe, strategia vizând dezvoltarea accelerată pe zona de produse pentru micul dejun și alimente congelate, scrie CNBC. Kellogg caută cumpărători pentru divizia de snackuri pe bază de fructe

Kellogg intenționează să integreze brandurile pentru mic dejun, snackurile și alimentele congelate într-o singură divizie. Spre exemplu, branduri precum Eggo și Foot Loops generează 80% din veniturile companiei.

Această decizie face parte dintr-un program de reducere a costurilor denumit Project K. Compania a lansat acest program în 2013, când își propunea să facă economii anuale de 475 milioane de dolari până în 2018. Ca parte a acestui program, Kellogg declara că intenționează să treacă de la livrarea direct către magazine la livrarea către depozite.

Decizia luată de compania americană este similară cu strategia abordată și de alte nume mari din industria alimentară, care se confruntă cu încetinirea ritmului de creștere. Spre exemplu, Kraft Heinz a anunțat recent vânzarea Complan, businessul cu produse alimentare din India.

consumator1
Micul dejun sau radiografia unui obicei sănătos de consum
Chiar dacă în viziunea românilor prânzul pare a fi cea mai importantă masă a zilei, frecvența cu care aceștia consumă săptămânal...
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Snackurile sărate, o categorie în care pofta învinge creșterea prețurilor
Cu o creștere susținută în valoare, dar și cu un avans moderat în volum, categoria snackurilor sărate a demonstrat reziliență în fața...
Pringles investește 100 mil. euro în ambalaje de carton
Pringles investește 100 mil. euro în ambalaje de carton
Pringles, brand deținut de Kellogg, a investit 100 de milioane de euro în dezvoltarea unui ambalaj 100% reciclabil pentru celebrele chipsuri din...
Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Snackurile sărate, o piață în creștere prin puterea inovației
Cu un nivel anual de peste 100 de mii de tone și o valoare de mai bine de 700 milioane de euro, snackurile sărate s-au aflat pe un trend ascendent...
Ce caracterizează viitorul industriei alimentare
Ce caracterizează viitorul industriei alimentare
În ultimii doi ani, industria alimentară a fost supusă unor presiuni drastice, ceea ce a dus la apariția unor tendințe emergente care...
Kellogg își separă operațiunile în trei companii distincte și pune accent pe divizia de snacksuri
Kellogg își separă operațiunile în trei companii distincte și pune accent pe divizia de snacksuri
Kellogg a anunțat că intenționează să își separe operațiunile în trei companii independente pentru a-și simplifica businessul și a se...