Keia – Izvorul Zăganului are o nouă identitate vizuală
Keia – Izvorul Zăganului a realizat un rebranding cu o notă fresh, prin introducerea unei noi identități vizuale.
În noul vizual Keia – Izvorul Zăganului se regăsesc spiritul liber, dinamismul și autenticitatea.
Atât logo-ul companiei, cât și toate elementele grafice ale etichetei au fost redesenate pentru a evidenția produsul și pentru a pune în prim-plan valorile brandului. Sinteza elementelor grafice, acuratețea prezentării și simplitatea etichetei evidențiază produsul la raft, oferindu-i un plus de vizibilitate.
Keia - Izvorul Zăganului este licențiată ca apă minerală naturală. Sursa se află la aproximativ 1.200 de metri altitudine, în Aria Protejată Ciucaș, pe versantul sudic. Este unul dintre cele mai înalte puncte de exploatare a apei minerale din România.
Keia - Izvorul Zăganului este o apă minerală naturală oligominerală, cu conținut de sodiu scăzut, ceea ce o face potrivită inclusiv pentru consumul copiilor.
Keia – Izvorul Zăganului este un brand deținut de firma Nicoltana SA. Compania a început să prospecteze segmentul apelor minerale din zona Ciucaș în 2003. Ulterior, a obținut un permis de explorare și exploatare a Izvorului Zăganului. În 2008, a demarat construcția fabricii de îmbuteliere din Cheia, județul Prahova. În 2016, a început o nouă etapă, cea a retehnologizării complete a companiei. Au fost lansate noi produse, dar în același timp a sporit și grija pentru mediu, prin diminuarea cantității de plastic și a altor materiale plasate în piață.
Compania deține două branduri de apă, Keia - Izvorul Zăganului și Izvorul dintre brazi, care, pe lângă retailerii independenți, pot fi găsite în lanțurile de magazine Lidl, Profi, Cora, Auchan, Metro.
Pentru urmatoarea periodă, Nicoltana SA are în vedere extinderea rețelei de distribuție și a demarat discuții cu toți ceilalți retaileri importanți.