Keia – Izvorul Zăganului are o nouă identitate vizuală

Keia – Izvorul Zăganului a realizat un rebranding cu o notă fresh, prin introducerea unei noi identități vizuale. Keia – Izvorul Zăganului are o nouă identitate vizuală

În noul vizual Keia – Izvorul Zăganului se regăsesc spiritul liber, dinamismul și autenticitatea.

Atât logo-ul companiei, cât și toate elementele grafice ale etichetei au fost redesenate pentru a evidenția produsul și pentru a pune în prim-plan valorile brandului. Sinteza elementelor grafice, acuratețea prezentării și simplitatea etichetei evidențiază produsul la raft, oferindu-i un plus de vizibilitate.

Keia - Izvorul Zăganului este licențiată ca apă minerală naturală. Sursa se află la aproximativ 1.200 de metri altitudine, în Aria Protejată Ciucaș, pe versantul sudic. Este unul dintre cele mai înalte puncte de exploatare a apei minerale din România.
Keia - Izvorul Zăganului este o apă minerală naturală oligominerală, cu conținut de sodiu scăzut, ceea ce o face potrivită inclusiv pentru consumul copiilor.

Keia – Izvorul Zăganului este un brand deținut de firma Nicoltana SA. Compania a început să prospecteze segmentul apelor minerale din zona Ciucaș în 2003. Ulterior, a obținut un permis de explorare și exploatare a Izvorului Zăganului. În 2008, a demarat construcția fabricii de îmbuteliere din Cheia, județul Prahova. În 2016, a început o nouă etapă, cea a retehnologizării complete a companiei. Au fost lansate noi produse, dar în același timp a sporit și grija pentru mediu, prin diminuarea cantității de plastic și a altor materiale plasate în piață.

Compania deține două branduri de apă, Keia - Izvorul Zăganului și Izvorul dintre brazi, care, pe lângă retailerii independenți, pot fi găsite în lanțurile de magazine Lidl, Profi, Cora, Auchan, Metro.
Pentru urmatoarea periodă,  Nicoltana SA are în vedere extinderea rețelei de distribuție și a demarat discuții cu toți ceilalți retaileri importanți.

Fostul vicepreședinte Apemin, numit Director General Aqua Bilbor
Fostul vicepreședinte Apemin, numit Director General Aqua Bilbor
Producătorul de apă minerală naturală Aqua Bilbor anunță numirea noului Director General, Alin Gliga, și continuarea investițiilor pentru...
Nicoltana a preluat fabrica Lipova de la Prodal ’94 și crește capacitate de îmbuteliere cu până la 25%
Nicoltana a preluat fabrica Lipova de la Prodal ’94 și crește capacitate de îmbuteliere cu până la 25%
Producătorul apei minerale naturale Keia – Izvorul Zăganului și Izvorul dintre Brazi a preluat, de la finalul anului trecut, fabrica de...
Apemin Tușnad estimează afaceri în creștere și a bugetat investiții de peste 46 mil. lei în următorii trei ani
Apemin Tușnad estimează afaceri în creștere și a bugetat investiții de peste 46 mil. lei în următorii trei ani
Apemin Tușnad, una dintre cele mai importante companii din categoria apelor minerale naturale, care îmbuteliază brandurile Tușnad, Artesia și...
La Fântâna testează raftul de supermarket și se listează în Lidl
La Fântâna testează raftul de supermarket și se listează în Lidl
La Fântâna România, lider național pe piața de servicii B2B de apă și cafea, va fi prezentă în modul de testare, în premieră, pe rafturile...
Merlin’s Beverages lansează un nou brand de apă cu o investiție de un milion de euro
Merlin’s Beverages lansează un nou brand de apă cu o investiție de un milion de euro
Merlin’s Beverages, producătorul Vitamin Aqua, a lansat un nou brand de apă – Montana – într-un ambalaj de carton tetra top, investiția în...
Mihai Croitoru, Nicoltana: Businessul e ca un exercițiu de curaj
Mihai Croitoru, Nicoltana: Businessul e ca un exercițiu de curaj
Deși vorbim despre un brand născut în vremea crizei economice, apa minerală Keia a reușit în decurs de 12 ani să ajungă la volume de 100 de...