Jidvei intră pe online și vrea să ajungă la 4-5% din vânzări pe acest canal

Jidvei, unul dintre cei mai importanți producători locali de vin, a intrat în comerțul online în urma unei investiții „minime” și așteaptă să atingă în primul an de funcționare o pondere de 5-6% din totalul vânzărilor pe gamele comercializate pe acest canal, a declarat pentru Progresiv Maria Necșulescu, Director General Adjunct al companiei. Jidvei intră pe online și vrea să ajungă la 4-5% din vânzări pe acest canal

Decizia de a deschide propriul magazin online a fost susținută de inaugurarea unui depozit și în București.

„Este clar un trend în ziua de azi de a muta cumpărăturile din zona de offline în cea de online. Chiar și în domeniul vinurilor, care a fost mai lent în adopția comerțului online, s-a înregistrat o creștere semnificativă a proporției comerțului online din total vânzări. Astfel, conform unor studii, la nivel global comerțul online cu vinuri a ajuns să reprezinte 4% din total vânzări. Totuși, pentru mulți consumatori, e-shopurile sunt folosite mai mult ca loc de culegere a informațiilor despre vin, un loc în care nu sunt copleșiți de selecția mare de sticle. De aceea, noi nu am lansat acest e-shop cu scopul principal de a crește vânzările, ci pentru a întări notorietatea gamelor vândute online și, implicit, a brandului Jidvei”, a precizat Maria Necșulescu.

În magazinul online, cumpărătorii vor putea găsi doar mărcile de top precum Mysterium și Owner’s Choice, fiind disponibile în prezent opt vinuri din cele două game. Până la finalul anului, compania are în plan să adauge și un vin spumant. Producătorul estimează în primul an de funcționare vânzări de 5.000 de sticle.

„Având în vedere că vindem numai vinuri din gamele noastre de top, nu putem vorbi de ponderea online-ului din total business. Putem, în schimb, să ne axăm doar pe vânzările corespunzătoare gamelor respective, pentru care ne așteptăm ca online-ul să ajungă la o pondere de 5-6% în primul an, urmând să crească până la 10-15% ulterior”, a mai spus Maria Necșulescu.

Compania, care deține 2.500 de hectare de vie și crame situate la Jidvei, Blaj și Bălcaciu, a înregistrat în primele opt luni din acest an o cifră de afaceri de 109 milioane de lei, în creștere cu 8% față de aceeași perioadă a anului trecut. Jidvei a încheiat 2016 cu afaceri de 150,6 milioane lei și un profit net de 13,8 milioane lei.

Jidvei lansează Iluziv, o gamă de vinuri dedicată consumatorilor tineri
Jidvei lansează Iluziv, o gamă de vinuri dedicată consumatorilor tineri
Jidvei lansează pe piață noua gamă de vinuri Iluziv, destinată în mod special consumatorilor tineri, și care îmbină un look contemporan și...
Claudiu Necșulescu: Creșterea Jidvei va veni din segmentul premium, din noile game și din inovație
Claudiu Necșulescu: Creșterea Jidvei va veni din segmentul premium, din noile game și din inovație
După un an dificil și impredictibil, care a adus totuși un avans de 10% al cifrei de afaceri, Jidvei mizează pe segmentul premium, pe noi game...
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
2022, un an de reașezare pentru piața locală de vinuri
După doi ani în care retailul a condus creșterea în categoria de vin, marea provocare pentru producători este să mențină trendul ascendent...
 Jidvei intră în categoria de lactate printr-o achiziție
Jidvei intră în categoria de lactate printr-o achiziție
Pe fondul pandemiei de coronavirus, care a afectat puternic industria HoReCa și furnizorii ei, Jidvei, unul din cei mai mari producători de...
Vinurile, o categorie efervescentă în retail
Vinurile, o categorie efervescentă în retail
2020 vine cu un mix de schimbări pentru producătorii de vinuri. Consumul de vin se majorează pe fondul pandemiei, dar nu pe segmentul premium. Iar...
Jidvei intră pe online și vrea să ajungă la 4-5% din vânzări pe acest canal
Jidvei intră pe online și vrea să ajungă la 4-5% din vânzări pe acest canal
Jidvei, unul dintre cei mai importanți producători locali de vin, a intrat în comerțul online în urma unei investiții „minime” și...