Jidvei intră în categoria de lactate printr-o achiziție

Pe fondul pandemiei de coronavirus, care a afectat puternic industria HoReCa și furnizorii ei, Jidvei, unul din cei mai mari producători de vinuri, intră pe o nouă categorie, cea de lactate. Jidvei produce anual circa 20 de milioane de litri de vin și a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 40 de milioane de euro, însă pentru 2020 compania estimează o scădere de 20% a rezultatelor financiare.  Jidvei intră în categoria de lactate printr-o achiziție

În acest context, grupul Jidvei a achiziționat recent o mică fabrică de prelucrare a laptelui de la un producător din județul Alba.

”Puțini știu că grupul Jidvei deține o fermă de vaci pentru lapte, cu un efectiv de peste 300 de capete, și o fermă de oi, cu un efectiv de peste 1.000 de capete. La ora actuală, ne dorim o valorificare mai bună a laptelui și consider că asocierea brandului Jidvei cu această gamă nouă de produse va ajuta foarte mult”, detaliază Claudiu Necșulescu, președintele grupului Jidvei. El afirmă că achiziția era planificată de mulți ani, atât pentru o valorificare mai eficientă a laptelui, cât și pentru a putea demara renovarea Castelului Bethlen din Sânmiclăuș, ferma aflându-se în vecinătatea acestuia.

În fabrica recent cumpărată va fi prelucrat doar laptele produs în fermele proprii, targetul fiind de 5.000 de litri pe zi. ”Toate produsele vor fi tradiționale pentru că vrem să ducem mai departe tradițiile comunității din care facem parte”, punctează omul de afaceri.

Pentru 2021, compania își propune să investească în dezvoltarea segmentului de oenoturism, atât prin finalizarea lucrărilor care se desfășoară în prezent la Castelul Bethlen-Haller din Cetatea de Baltă, cât și prin începerea unui amplu proces de renovare și restaurare a Castelului de la Sânmiclăuș.

De asemenea, Claudiu Necșulescu menționează că sectorul farmaceutic este unul interesant pentru viitor, planuri concrete în acest sens urmând să fie anunțate anul viitor.

 

Claudiu Necșulescu: Creșterea Jidvei va veni din segmentul premium, din noile game și din inovație
Claudiu Necșulescu: Creșterea Jidvei va veni din segmentul premium, din noile game și din inovație
După un an dificil și impredictibil, care a adus totuși un avans de 10% al cifrei de afaceri, Jidvei mizează pe segmentul premium, pe noi game...
Maria Necșulescu, Jidvei: 2023 va fi anul cu cele mai mari investiții pe partea de brand building și brand awareness
Maria Necșulescu, Jidvei: 2023 va fi anul cu cele mai mari investiții pe partea de brand building și brand awareness
Jidvei a încheiat anul trecut cu afaceri-record și estimează pentru 2023 un avans de minim 15%, evoluție care  se bazează atât pe creșterea...
Vinurile vor aduce anul acesta 200 mil. lei pentru businessul Jidvei
Vinurile vor aduce anul acesta 200 mil. lei pentru businessul Jidvei
Jidvei, unul dintre cei mai importanți producători de vin din România, estimează că va depăși anul acesta pragul de 200 de milioane de lei...
Claudiu Necșulescu, Jidvei: Nu te numești antreprenor dacă nu privești cu încredere viitorul
Claudiu Necșulescu, Jidvei: Nu te numești antreprenor dacă nu privești cu încredere viitorul
După mulți ani în care Jidvei a respins ideea exporturilor în favoarea unei poziții locale solide, acest canal de vânzare devine un obiectiv...