Jidvei, avans de peste 13% al afacerilor în 2017
Jidvei, unul dintre cei mai importanți producători locali de vin, a înregistrat, în 2017, un avans al cifrei de afaceri de peste 13%, raportat la anul anterior. La nivelul anului 2016, Jidvei a obținut vânzări de aproape 151 de milioane de lei și un profit net de 13,8 milioane lei.
„Anul 2017 reprezintă un alt an cu performanțe excelente pentru Grupul Jidvei, principalul jucător pe piața vinurilor albe din România. Am continuat creșterea sanătoasă și sustenabilă a businessului, vânzările marcând un salt de peste 13%.
Cea mai importantă creștere a înregistrat-o segmentul super-premium cu gamele Mysterium si Owner’s Choice (vinurile Ana și Maria). Aceste creșteri au fost posibile grație progresului constant și semnificativ în îmbunătățirea calității produselor noastre, acesta fiind de altfel principalul obiectiv al grupului nostru de firme”, a declarat , Cristian Șaitariu, directorul general al Jidvei, pentru Progresiv.
Pentru anul în curs, compania așteaptă din nou creșteri echilibrate și sustenabile ale vânzărilor, bazate pe investițiile realizate, pe resursele disponibile și pe capabilitățile echipei Jidvei. Investițiile din 2017 s-au concentrat pe extinderea și retehnologizarea parcului de mașini și utilaje agricole, dar și pe modernizarea cramei Jidvei. La finalul anului, Jidvei ajungea la o capacitate de prelucrare și stocare de peste 30 de milioane de litri de vin, vinars și vin spumant.
„Vom fi mai activi și pe zona de export, dar și în mediul online, mai ales în ceea ce privește vinurile premium și super-premium. De asemenea, dorim să punem mai mult accent pe segmentul de oenoturism, să facilităm contactul consumatorilor și al celor interesați cu locurile unde producem vinurile noastre, să le oferim posibilitatea de a vedea și de a înțelege mai bine cum se desfășoară acest proces”, a completat directorul companiei.
Vânzări de circa 1 milion de sticle din Vinul Unirii
Cu ocazia Primului Centenar al României Mari, Jidvei a lansat Vinului Unirii, produs aniversar care celebrează acest moment de sărbătoare a tuturor românilor.
Cât despre poziționarea noului produs lansat, Cristian Șaitariu a declarat: „Acest vin este modul nostru de a lua parte la sărbătorirea acestui moment unic, Primul Centenar al României Mari. În ceea ce privește poziționarea vinului, vorbim despre un vin premium, dar pe care îl vom face accesibil prin preț tuturor iubitorilor de vin. Ne adresăm unor oameni care prețuiesc istoria, valorile și tradițiile noastre, oameni cu drag de tot ceea ce este românesc”.
Vinul Unirii se va putea găsi în supermarketuri și hypermarketuri în perioada imediat următoare și are un preț de listă ce pornește de la 14 lei. „Estimăm că în supermarketuri și hypermarketuri, acesta va putea fi achiziționat la un preț situat între 14 și 16 lei, în funcție de politica de preț a acestora. Vânzările vor fi susținute de activități de marketing și comunicare, astfel încât ne așteptăm ca vânzările pentru această gamă nouă să se situeze undeva între 800.000-1.000.000 de sticle”, a subliniat Șaitariu.
În acest an, Jidvei nu intenționează să lanseze alte noi produse sau game, însă are în plan împrospătarea din punct de vedere vizual a anumitor game din portofoliul de produse.



