Ioana Mucenic, ex-Pastel, lansează o agenție de comunicare strategică

La mai puțin de jumătate de an de când s-a retras din Pastel, Ioana Mucenic lansează Minio Studio, o nouă agenție de comunicare, în parteneriat cu Paul Cotor. Noua agenție are un focus sporit pe strategie și inovație. Chiar dacă startul său oficial este astăzi are în derulare campanii pentru clienți de prestigiu din piața locală.  Ioana Mucenic, ex-Pastel, lansează o agenție de comunicare strategică

”Industria de comunicare a devenit tot mai complexă, iar rolul nostru, ca și agenție, este să înțelegem problemele consumatorilor și să îi conectăm pe aceștia cu brandurile, prin soluții inovatoare. Îndeplinirea acestei promisiuni este tot mai dificilă. De aceea, Minio Studio își susține clienții cu ajutorul unui arsenal unic în piață: o echipă puternică, o rețea de consultanți cu expertiză în diferite piețe, instrumente de analiză a trendurilor și o metodologie proprie, în curs de înregistrare, numită reframe”, a declarat Ioana Mucenic.

“Concurența din această piață este prea mare ca să ne permitem să fim încă o agenție. Realizăm campanii integrate de comunicare, ce iradiază de la o strategie bine pusă la punct. Le implementăm direct sau prin intermediul partenerilor cu expertiză pe piețe și canale de nișă. Rețeaua de alianțe strategice este un avantaj competitiv pe care îl dezvoltăm zi de zi”, a precizat Paul Cotor, partener & Head of Creatives.

În plus, pornind de la premiza că doar 1 din 10 companii devine un succes, angajații Minio Studio au lansat și blogul agenției, unde vor posta zinic articole despre evoluția sa, în acest fel clienții putând vedea în mod real dezvoltarea companiei. 

Minio Studio este agenție de comunicare integrată, cu un interes crescut pentru strategie și inovație. Conducerea sa este asigurată de Ioana Mucenic, antreprenor cu 13 ani de experiență în piața de comunicare și Paul Cotor, creativ cu peste 15 ani petrecuți în publicitate. Echipa este formată din 13 persoane și este completată de o rețea de consultanți și parteneri ce pot asigura implementarea proiectelor cu expertiză specifică.

Adina Craciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Adina Crăciunescu, DIANA: Frontierele dintre online și offline se estompează, iar clienții caută o experiență integrată
Personalizarea experienței de cumpărare va deveni din ce în ce mai importantă, iar companiile vor trebui să utilizeze datele și tehnologiile...
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Ramona Pârvescu, Unilever: Pe măsură ce așteptările consumatorilor continuă să crească, digitalizarea va fi un catalizator pentru creștere
Piața de retail și bunuri de larg consum din România va continua să fie influențată de tehnologie și digitalizare, consideră Ramona...
Profi extinde serviciile de Retail Media către toată piața
Profi extinde serviciile de Retail Media către toată piața
Profi, rețeaua de retail din România cu cea mai mare extindere în teritoriu, și Footprints AI, startup-ul de tehnologii avansate pentru...
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Doina Vîlceanu, ContentSpeed: Piața de retail și FMCG online, într-un punct de tranziție
Deși ritmul de creștere al pieței de e-commerce din România a scăzut raportat la anii de pandemie, 2023 s-a încheiat cu un plus de 8–9% pe...
282 profil
Irina Pencea, managerul care se bazează pe curaj pentru a explora mereu noi teritorii
Irina Pencea provine dintr-o familie în care părinții au fost pasionați de meseriile lor și au lucrat cât de mult au putut. I-au insuflat acest...
Trei promoții de succes din care te poți inspira
Trei promoții de succes din care te poți inspira
Sunt tot mai multe promoții care folosesc exact aceeași comunicare „Înscrie bonul și poți câștiga” și de multe ori focusul cade pe...