Heineken lansează prima berărie drive-thru
Heineken, unul dintre cei mai importanți jucători din piața berii, lansează pe piața din Australia prima berărie drive-thru. Proiectul a fost gândit pentru a marca lansarea pe această piață a brandului de bere fără alcool Heineken 0.0.
Berăria va fi inaugurată în data de 11 septembrie, în Sydney, pe autostrada Princes și le permite atât șoferilor, cât și pasagerilor să comande o bere fără alcool Heineken 0.0, ”pentru drum”, orice comandă fiind însă gratuită.
”Heineken 0.0 a fost lansat la nivel Mondial în 2017 și depășește așteptările de vânzări în toate cele 5q de piețe. În Australia estimăm că segmentul de bere fără alcool va atinge 22 de milioane de dolari australieni în cinci ani, deci oportunitatea este uriașă. În plus berăria drive-thru este un mod foarte bun de a introduce sortimentul Heineken 0.0 în locuri noi”, a declarat Damian Dabkowski, CEO Heineken Australia.
Heineken a raportat la nivel de grup afaceri de 10,77 de miliarde de euro în primele șase luni ale acestui an, în creștere cu 5,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.





