Heineken lansează prima berărie drive-thru

Heineken, unul dintre cei mai importanți jucători din piața berii, lansează pe piața din Australia prima berărie drive-thru. Proiectul a fost gândit pentru a marca lansarea pe această piață a brandului de bere fără alcool Heineken 0.0. Heineken lansează prima berărie drive-thru

Berăria va fi inaugurată în data de 11 septembrie, în Sydney, pe autostrada Princes și le permite atât șoferilor, cât și pasagerilor să comande o bere fără alcool Heineken 0.0, ”pentru drum”, orice comandă fiind însă gratuită.

”Heineken 0.0 a fost lansat la nivel Mondial în 2017 și depășește așteptările de vânzări în toate cele 5q de piețe. În Australia estimăm că segmentul de bere fără alcool va atinge 22 de milioane de dolari australieni în cinci ani, deci oportunitatea este uriașă. În plus berăria drive-thru este un mod foarte bun de a introduce sortimentul Heineken 0.0 în locuri noi”, a declarat Damian Dabkowski, CEO Heineken Australia.

Heineken a raportat la nivel de grup afaceri de 10,77 de miliarde de euro în primele șase luni ale acestui an, în creștere cu 5,6% față de aceeași perioadă a anului trecut.

HEINEKEN vinde operațiunile din Rusia pentru 1 euro
HEINEKEN vinde operațiunile din Rusia pentru 1 euro
HEINEKEN anunță ieșirea de pe piața din Rusia după ce a finalizat vânzarea operațiunilor sale către Arnest Group. Tranzacția a primit toate...
 Schimbare la conducerea HEINEKEN România
Schimbare la conducerea HEINEKEN România
După un mandat de cinci ani, Dan Robinson, Managing Director HEINEKEN România, va prelua un nou rol în cadrul Grupului HEINEKEN, care va fi...
Heineken România are un nou Director de Marketing
Heineken România are un nou Director de Marketing
Cristina Radu, care a ocupat în ultimii șase ani poziția de Marketing&Trade Marketing Director pentru producătorul de băuturi alcoolice Prodal...
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken investește peste 270 mil. euro în Brazilia, cu focus pe produsele premium
Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial, a anunțat că va investi 273 de milioane de euro în Brazilia ca parte a strategiei...
 Heineken își extinde portofoliul pe piața locală
Heineken își extinde portofoliul pe piața locală
Heineken își extinde portofoliul și lansează pe piața locală berea Heineken Silver. Noul sortiment a fost lansat inițial în metaverse, în...
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, creștere a profitului de peste 300% în primul semestru
HEINEKEN, unul dintre cei mai importanți producători de bere la nivel mondial, a raportat câștiguri peste estimări pentru primul semestru al...