Green Factory a finalizat achiziția Eisberg România și Eisberg Ungaria

Green Factory a finalizat achiziția Eisberg România și Eisberg Ungaria. Această mișcare se încadrează în strategia companiei, ce vizează pe termen lung ca Green Factory să-și întărească poziția de lider în sectorul producției de convenience food în Europa Centrală și de Est. Lucian Trofin Director General Eisberg Romania, detalii www.revistaprogresiv.ro

„Tranzacția creează noi oportunități pentru extinderea operațiunilor și consolidarea prezenței noastre pe piețele din regiuni cheie, inclusiv șansa de a intra pe o una nouă, cum este cea din România. Prin concentrarea forțelor noastre cu cele ale echipelor puternice, reputate și dedicate ale fabricilor Eisberg din Europa Centrală și de Est, construim o organizație mai competitivă și inovatoare. Această mișcare strategică ne consolidează poziția de producător de preparate alimentare proaspete în regiunea Europei Centrale și de Est, făcându-ne un partener mai atractiv și mai fiabil pentru clienții noștri. De asemenea, ne permite să servim mai bine consumatorii prin extinderea gamei noastre de produse și îmbunătățirea eficienței lanțului de aprovizionare”, a declarat Artur Rytel, CEO și Președinte al Consiliului de Administrație al Green Holding, grupul din care face parte Green Factory.

În plus, potrivit acestuia, tranzacția deschide noi oportunități de carieră pentru angajați, oferindu-le acces la o platformă mai largă pentru creștere și dezvoltare. „Suntem foarte încântați să-i primim pe angajații, clienții și partenerii Eisberg din România și Ungaria în cadrul Green Factory Group. Suntem încrezători că, împreună, vom modela un viitor mai puternic și vom genera, în continuare, succes în întreaga regiune”, a completat Artur Rytel.

„Intrarea Eisberg România în familia Green Factory, un jucător reputat pe piața Europei Centrale și de Est, specializat în procesarea și vânzarea de legume proaspete și produse gata preparate, cu valoare nutrițională corectă și sănătoasă, este un nou capitol din istoria de peste 25 de ani a companiei. Ca pionier și lider al pieței de profil locale și furnizor de încredere pentru toți marii retaileri și furnizori de servicii alimentare din țara noastră, Eisberg România va beneficia de experiența și forța unei companii cum este Green Factory, pentru a-și menține promisiunea făcută consumatorilor, de a furniza produse la standarde înalte de calitate și într-o gamă tot mai diversificată”, a declarat Lucian Trofin, Director General al Eisberg România (foto).

Consiliul Concurenței din România a aprobat recent preluarea companiei Eisberg de către Green Factory, parte a Green Holding. În Polonia acest proces este în desfășurare, așteptând avizul Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorilor.

Eisberg România, lider în segmentul de fresh convenience în retailul modern și HoReCa din România, este cea care a introdus în 1995 pe piața autohtonă salatele gata de consum. Compania, care are în prezent 150 de angajați, a raportat pentru anul 2024 o cifră de afaceri 110 milioane de lei.

Green Factory este o companie poloneză, parte a Green Holding deținut de familia Rytel. Compania oferă o gamă largă de produse sub mărci cunoscute precum Fit&Easy și Primavega. Compania operează în Polonia, Ucraina, Republica Cehă, Slovacia, Ungaria, Lituania, Letonia, Estonia și Germania, extinzându-și continuu acoperirea pe piață.

Bianca Chisulescu Program Manager factory by Raiffeisen Bank
Raiffeisen Bank a finanțat peste 500 de afaceri românești prin programul Factory
Programul factory by Raiffeisen Bank, lansat în urmă cu șase ani pentru a sprijini antreprenorii aflați la început de drum, a depășit borna de...
Rebranding pentru salatele Eisberg
Rebranding pentru salatele Eisberg
Eisberg, brand prezent pe piața românească de 28 de ani, trece printr-un proces de înnoire, urmând trendurile din gastronomie și...
Peste 360 de afaceri romanești finanțate cu 14 milioane de euro prin factory by Raiffeisen Bank
Peste 360 de afaceri romanești finanțate cu 14 milioane de euro prin factory by Raiffeisen Bank
Programul factory by Raiffeisen Bank, lansat în urmă cu cinci ani pentru a sprijini antreprenorii aflați la început de drum sau pe cei care vor...
Producătorul salatelor Eisberg, investiții de patru ori mai mari în fabrică decât estimările inițiale
Producătorul salatelor Eisberg, investiții de patru ori mai mari în fabrică decât estimările inițiale
Producătorul de salate Eisberg România, parte a grupului elvețian Bell, a ajuns la investiții de 8 milioane de euro în extinderea unității de...