Froneri intră pe piața din Israel prin achiziția unei companii deținute de Nestlé

Froneri, companie care a apărut pe piață în 2016 în urma unui joint venture dintre Nestlé și producătorul britanic de înghețată R&R, a achizionțat Noga Ice Creams Limited Partnership, afacere care face parte din Osem Group din Israel, deținut de Nestlé. Froneri intră pe piața din Israel prin achiziția unei companii deținute de Nestlé

Prin această tranzacție Froneri va reuni toate businessurile Nestlé pe zona de înghețată din regiunea Europa, Orientul Mijlociu și Africa de Nord. “Intrarea pe piața din Israel ne aduce cu un pas mai aproape de obiectivul nostru de a deveni cel mai important jucător din industria înghețatei la nivel mondial”, a punctat Ibrahim Najafi, CEO Froneri.

Froneri a confirmat că echipa actuală de management va continua să conducă afacerea.

Printre brandurile din portofoliul Noga care vor fi în continuare comercializate se numără La Cremeria, Extreme, Cookilida, Crunch și Gumigum.

În prezent, Froneri este cel de-al doilea cel mai important producător de înghețată din Europa și al treilea ca importanță la nivel mondial. Mai mult, compania este lider pe zona producției de înghețată marcă privată. Froneri este prezent pe 20 de piețe și a înregistrat anul trecut afaceri de 2,6 miliarde de euro.


 

Irina Urechean_General Manager Divizia de Inghetat a Unilever, detalii pe www.revistaprogresiv.ro
Schimbare la vârful Diviziei de înghețată a Unilever România și Moldova
Irina Urechean a fost desemnată General Manager al Diviziei de Înghețată Unilever pentru România și Moldova din luna ianuarie 2025. În noul...
Unilever investește 4 mil. euro în fabrica de înghețată din Suceava. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Unilever investește 4 mil. euro în fabrica de înghețată din Suceava
Gigantul anglo-olandez Unilever, unul dintre cei mai mari jucători din industria FMCG, a decis să mute o parte din producția de înghețată a...
Consumator inghetata analiza inghetata consumul de inghetata in romania, arome si tipuri preferate. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro.
Înghețata și încercarea de a se poziționa ca produs all season
Peste 80% din români consumă înghețată acasă, indiferent de anotimp, însă obiceiurile de consum variază în funcție de sezon, de segmentul...
Nestle_rezultate financiare primul semestru 2024
Nestlé România, creștere organică de trei ori mai mare decât media grupului
Grupul Nestlé a înregistrat pentru primele șase luni ale acestui an o cifră de afaceri de 45 de miliarde de franci elvețieni, marcând un avans...
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Înghețata, evoluții competitive între impuls și consum casnic
Deși o categorie de impuls, pandemia a dat o nouă față pieței de înghețată, favorizând creșterea produselor destinate consumului casnic....
Froneri sau miza unui start-up cu moștenire grea pe piața înghețatei
Froneri sau miza unui start-up cu moștenire grea pe piața înghețatei
În 2016, Nestlé anunța fuziunea cu producătorul britanic R&R, ridicând miza pe piața înghețatei si creând astfel joint-venture-ul...