FrieslandCampina triplează producția în fabrica din Cluj cu investiții de 1,3 mil. euro

Producătorul de lactate și brânzeturi FrieslandCampina, unul dintre cei mai importanți jucători din piața de lactate, a inaugurat o nouă linie de producție în fabrica din Cluj-Napoca destinată producției de telemea. Investiția în noua linie s-a ridicat la 1,3 milioane de euro și va tripla capacitatea de producție de telemea, până la 350 de tone pe lună. FrieslandCampina triplează producția în fabrica din Cluj cu investiții de 1,3 mil. euro

"Această investiție reprezintă un pas foarte important pentru dezvoltarea noastră. Chiar dacă ultimii ani nu au fost foarte buni pentru companie, am continuat să investim în fiecare an aproximativ 3 milioane de euro, atât în liniile de producție, cât şi în tehnologizare", a declarat Cornel Cărămizaru, Director General FrieslandCampina (foto).

Fabrica Napolact din Cluj deține singura linie de producție de telemea a procesatorului. În cadrul acesteia, Napolact produce trei sortimente de telemea – proaspătă, domoală și Huedin.

FrieslandCampina România S.A. face parte din compania olandeză Royal FrieslandCampina și are în portofoliul local brandurile Napolact, Frico, Milli, Oke și Dots, prin intermediul cărora activează pe șase categorii: lapte de consum, iaurt, brânză, unt și gustări pe bază de lapte. Anul trecut producătorul Napolact a înregistrat o cifră de afaceri consolidată de 331 de milioane de lei, în creștere cu 4% față de anul precedent și un profit de 2,65 de milioane de lei, aceasta fiind prima dată în ultimii cinci ani când compania raporteză profit.

FrieslandCampina va concedia 1.800 de angajați
FrieslandCampina va concedia 1.800 de angajați
Rezultatele financiare sub așteptări au determinat producătorul de lactate FrieslandCampina să ia în calcul concedierea a 1.800 de angajați la...
Downtradingul, „amenințarea” din umbră pentru categoriile telemea și cașcaval
Downtradingul, „amenințarea” din umbră pentru categoriile telemea și cașcaval
Cașcavalul și brânza telemea sunt două dintre produsele întâlnite în peste 80% din frigiderele din România. Chiar dacă se bucură de o...
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: De la începutul anului am schimbat două scenarii de business. Nu am bugetat însă scădere pentru 2023
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: De la începutul anului am schimbat două scenarii de business. Nu am bugetat însă scădere pentru 2023
De la începutul anului și până în prezent FrieslandCampina România, producătorul Napolact, a trecut prin două scenarii de business ca urmare...
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Gigantul olandez FrieslandCampina a raportat, în prima jumătate a anului, o creștere a vânzărilor de 19,4%, până la 6,6 miliarde de euro, pe...
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
După un an 2021 “dificil și foarte complex”, în care afacerile FrieslandCampina România au scăzut ușor comparativ cu primul an pandemic,...
FrieslandCampina investește într-o nouă linie de producție în fabrica de la Cluj
FrieslandCampina investește într-o nouă linie de producție în fabrica de la Cluj
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți producători de lactate pe plan local, investește într-o nouă linie de producție...