FrieslandCampina mută producția de brânză din Târgu Mureș în Baciu

FrieslandCampina anunță mutarea producției de brânză din Târgu Mureș în fabrica sa din Baciu, județul Cluj. Astfel, fabrica deținută de companie la Târgu-Mureș rămâne doar cu producția de iaurturi și lapte. Acest transfer marchează finalizarea procesului de centralizare a producției de brânză în fabrica de la Baciu, județul Cluj. FrieslandCampina mută producția de brânză din Târgu Mureș în Baciu

“Începând cu luna aprilie 2015, fabrica din Baciu devine principalul centru de producție a brânzeturilor al FrieslandCampina în România. Brânzeturile sunt o categorie pe care compania își bazează creșterea, iar în acest scop, capacitatea de producție a fost crescută semnificativ. De asemenea, operațiunile de ambalare a bânzeturilor din Târgu-Mureș vor fi transferate la fabrica din Baciu. Fabrica de la Târgu-Mureș va produce în continuare iaurturi și lapte”, se arată în comunicatul transmis de FrieslandCampina România.

În urmă cu câteva luni, compania finalizase transferul producției de brânză din fabrica sa din Carei (Satu Mare) în unitatea din Baciu, consecința fiind închiderea fabricii din Carei.

”Ne aflăm în etapa finală a unui proces amplu de optimizare a operațiunilor noastre la nivel național, menit să sporească productivitatea și competitivitatea FrieslandCampina România pe piața produselor lactate. Consolidarea producției de brânzeturi și operațiunile de optimizare a logisticii sunt o confirmare a angajamentului nostru față de județul Cluj și a prezenței noastre aici”, a declarat Jan Willem Kivits, Directorul General al FrieslandCampina România.

În județul Cluj, FrieslandCampina mai produce brânzeturi și într-o mică fabrică din comuna Ţaga. Aceasta și-a reluat activitatea în decembrie 2014, după o perioadă de un an și jumătate în care a fost în conservare. Producţia în Ţaga este realizată însă de Fabrica de Brânzeturi Transilvania printr-un acord cu FrieslandCampina. Acest acord prevede producţia brânzei de Năsal, sub brandul Napolact, dar şi a altor tipuri de brânzeturi, sub brandurile proprii ale AgroTransilvania Cluster.

Producătorul de origine olandeză FrieslandCampina deține în portofoliu brandurile Napolact, Milli, Oke, Campina și Dots, fiind activ pe categoriile: lapte, iaurt, brânză, unt și gustări cu lapte.

Potrivit ultimului său raport financiar, în 2014 brandul Napolact a reușit să-și îmbunătățească poziția în piață, iar veniturile totale ale companiei au crescut față de 2013, însă profitul operațional a fost în scădere în acest interval.

 (Sursa Foto: www.dairyreporter.com)

 

Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Vânzările FrieslandCampina în S1, impulsionate de majorarea prețurilor și revenirea consumului din Europa
Gigantul olandez FrieslandCampina a raportat, în prima jumătate a anului, o creștere a vânzărilor de 19,4%, până la 6,6 miliarde de euro, pe...
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
Ferenc Szecskó, FrieslandCampina România: Vrem să atingem pragul de afaceri de 100 milioane euro în acest an
După un an 2021 “dificil și foarte complex”, în care afacerile FrieslandCampina România au scăzut ușor comparativ cu primul an pandemic,...
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, investiție de 3 mil. euro pentru intrarea în categoria de cașcaval
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața locală de lactate, a investit circa 3 milioane de euro într-o nouă...
FrieslandCampina investește într-o nouă linie de producție în fabrica de la Cluj
FrieslandCampina investește într-o nouă linie de producție în fabrica de la Cluj
FrieslandCampina România, unul dintre cei mai importanți producători de lactate pe plan local, investește într-o nouă linie de producție...