Farmec vrea să depășească pragul de 200 de mil. lei în 2017
Producătorul local de cosmetice Farmec a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 mil. euro), în creștere cu 14% față de rezultatele înregistrate în 2015. Pentru anul acesta compania și-a stabilit majorarea afacerilor cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse și planurile ambițioase de extindere a rețelei de magazine în întreaga țară. 
„Rezultatele obținute în anul 2016 demonstrează încă o dată că Farmec își menține poziția pe palierul celor mai de succes companii de pe piața locală de cosmetice. Printr-o strategie solidă de business, am reușit chiar să ne depășim obiectivele stabilite pentru anul trecut”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.
Și vânzările în magazinul online al companiei au înregistrat o creștere de 25% anul trecut, după ce în 2015 depășiseră pragul de 1 milion de euro. Conform datelor de piață Nielsen, Gerovital s-a menținut și în anul 2016 în poziția de lider de piață pe segmentul produselor de îngrijire a tenului (cu o cotă de piață de 23,3%), cât și pe cel de îngrijire a firului de păr (cu o cotă de piață de 25,9%). De asemenea, Laptele Nutritiv Vitaminizant Doina ocupă prima poziție în categoria personalizată a produselor pentru îngrijirea feței, pe segmentul Cleansing.
În 2016, compania clujeană a inaugurat opt magazine noi, printre care se numără și primele trei magazine Gerovital din România, lansând, totodată, 60 de produse noi și gamele Gerovital Plant, Farmec Depilatoare și Gerovital SUN.
În prezent, Farmec deține 11 magazine proprii la nivel național și vrea să ajungă până la finalul anului la 26 de unități. În străinătate, compania a deschis, până în prezent, în colaborare cu partenerii locali 7 magazine Gerovital în Italia, Spania, Ungaria, Franța și Grecia.








