Farmec și-a majorat vânzările la export cu 36% în ultimii 3 ani

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, anunță o creștere a vânzărilor pe piața externă de circa 36%, pentru ultimii trei ani (perioada 2014-2017 n.r.). Dinamica se datorează strategiei de extindere internațională, ce a vizat implementarea de noi politici comerciale pentru partenerii străini, dezvoltarea de produse adaptate particularităților anumitor piețe de desfacere, cât și extinderea portofoliului cu game inovatoare. Farmec și-a majorat vânzările la export cu 36% în ultimii 3 ani

„Trendul ascendent al vânzărilor la nivel extern reprezintă o validare a obiectivelor noastre de extindere globală, dar și o confirmare a potențialului brandurilor din portofoliu. Majorarea vânzărilor cu 36% în ultimii 3 ani este rezultatul unei analize aprofundate a caracteristicilor fiecărei piețe și, în consecință, a diversificării gamelor cu produse ce corespund acestor cerințe și nevoi distincte. În 2018, în paralel cu dezvoltarea puternică din interiorul țării, vom continua extinderea Farmec și peste hotarele României. În acest sens, mizăm pe stabilirea de parteneriate cu colaboratori de pe  noi piețe de desfacere, precum și creșterea cotei de piață în țările în care suntem prezenți de mai mulți ani”, a declarat Ioana Turdean, Manager Vânzări Externe Farmec.

Strategia de expansiune pe piața externă a producătorului clujean vizează, printre altele, și deschiderea în sistem franciză a magazinelor de brand Farmec și Gerovital, pas estimat pentru 2018. La nivel global, produsele Farmec sunt comercializate în peste 30 de state, iar în Europa compania este prezentă cu 7 magazine, deschise de parteneri (3 centre în Spania, 2 în Italia și câte un spațiu în Grecia și Ungaria).

Cele mai solicitate tipuri de produse pe piaţa externă sunt cele anti-age, anti-acneice și tratamentele de îngrijire pentru păr, ce aparțin gamelor Gerovital H3 Evolution, Gerovital Stop Acnee și, respectiv, Gerovital Tratament Expert. Cea mai rapidă creștere a vânzărilor a fost înregistrată de către gamele premium ale companiei – Gerovital H3 Derma+ Premium Care și Gerovital Luxury, ambele lansate în 2017.

Potrivit celor mai recente informații, Farmec a încheiat anul 2017 cu o creștere de 9,5% a vânzărilor, până la pragul de 215 milioane de lei. Pe plan local Farmec operează 8 magazine sub brandul Farmec și 13 magazine Gerovital.


 

Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Farmec atinge borna de 28 de magazine la nivel național
Producătorul Farmec a inaugurat, la Cluj-Napoca, cel mai nou magazin sub brandul Gerovital, completând astfel rețeaua de magazine pe care...
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec relansează Gerovital H3 Equilibrium
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, relansează gama de produse profesionale pentru ten si corp Gerovital H3 Equilibrium. Cele 46...
Farmec extinde gama Gerovital Tratament Expert
Farmec extinde gama Gerovital Tratament Expert
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, extinde gama de îngrijire a părului Gerovital Tratament Expert cu subgrupa de densificare,...
Farmec are un nou Director Economic
Farmec are un nou Director Economic
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, l-a numit pe Raul Ghirean în funcția de Director Economic. Cu o experiență profesională...
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec continuă expansiunea pe piața din București
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, inaugurează un nou magazin Gerovital în București, în centrul comercial Mega Mall. Aceasta...
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro),...