Farmec se extinde în forță în regiunea Moldovei
Farmec, cel mai important producător român de cosmetice, își extinde rețeaua proprie de magazine de brand în nordul țării și anunță inaugurarea a trei magazine Gerovital în Moldova, la Piatra Neamț, Iași și Suceava, investiția ridicându-se la 165.000 de euro.
Prin aceste deschideri, producătorul ajunge să dețină 11 magazine Gerovital la nivel național. De altfel, de la începutul anului, pe lângă cele trei puncte de vânzare din regiunea Moldovei, au mai fost deschise magazine în Craiova, Cluj, București, Poliești și Timișoara.
“În acest an, Gerovital împlineşte 50 de ani de excelență în cosmetică, o performanţă la care am ajuns și prin sprijinul tuturor românilor. Încrederea primită din partea iubitorilor mărcii de-a lungul acestui timp a stat la baza extinderii pe care o avem planificată pentru acest an. În urma multiplelor solicitări, am decis să deschidem trei noi magazine în Piatra Neamţ, Iaşi şi Suceava, astfel încât toată regiunea Moldovei să poată beneficia de produse de încredere, inovatoare şi eficiente. În cadrul magazinelor, vizitatorii vor avea la dispoziţie o gamă variată de soluţii de îngrijire, printre care şi cea mai recentă linie de produse, Gerovital H3 Derma+ Premium Care, prima gamă premium din portofoliul Farmec”, a declarat Mircea Turdean, Director general al companiei Farmec.
Date cheie despre noile unități Farmec:
- Primul spaţiu propriu Gerovital din zona Moldovei a fost deschis la Piatra Neamţ, la finalul lunii mai, în incinta centrului comercial Shopping City Piatra Neamţ, situat pe Bulevardul Decebal, nr. 79.
- Magazinul Gerovital din Iași, inaugurat pe data de 21 iunie, este amplasat în incinta centrului comercial Iulius Mall, aflat pe Bulevardul Tudor Vladimirescu, şi are o suprafaţă de 50 metri pătraţi.
- Situat pe strada Calea Unirii, Nr. 22, în incinta centrului comercial Iulius Mall, magazinul Gerovital din Suceava are o suprafaţă de 44,3 metri pătraţi și, începând cu data de 23 iunie, pune la dispoziția vizitatorilor toate produsele gamelor Gerovital și Aslavital.
În cadrul tuturor celor 3 spaţii comerciale Gerovital pot fi regăsite produse destinate îngrijirii tenului, pielii şi părului, adresate tuturor segmentelor de consumatori. Printre cele mai cunoscute game ale brandului se numără Gerovital H3 Derma+ Premium Care, Gerovital H3 Evolution, Gerovital Stop Acnee, Gerovital Sun, Gerovital Tratament Expert și Gerovital Men. De asemenea, consumatorii au la dispoziţie şi gama Aslavital, unică pe piaţa locală datorită compoziţiei sale naturale din argilă 100% românească, provenită din Munții Pădurea Craiului.
Producătorul local de cosmetice Farmec a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 196,8 milioane lei (43,8 mil. euro), în creștere cu 14% față de rezultatele înregistrate în 2015. Pentru anul acesta compania și-a stabilit majorarea afacerilor cu peste 10% prin consolidarea brandurilor existente, lansări de noi produse și planurile ambițioase de extindere a rețelei de magazine în întreaga țară.





