Farmec intră pe platforma eMAG și vizează extinderea în Polonia și Bulgaria
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a devenit, începând cu luna decembrie 2018, partener eMAG, prin listarea ofertei de produse cosmetice în platforma eMAG Marketplace.
Pe platforma eMAG Marketplace sunt listate gamele Gerovital Beauty, Gerovital Luxury, Gerovital Premium Care şi Gerovital Derma+.
„Suntem încântați de această nouă colaborare, pe care intenționăm să o dezvoltăm. În 2019 urmează listarea produselor Farmec şi Gerovital în Marketplace-urile eMAG Bulgaria și Polonia. Ne dorim să accesăm noi piețe de desfacere, deoarece sectorul pe care îl reprezentăm este foarte concurențial, dar aflat în plină ascensiune”, a declarat Codrean Pop, Director Vânzări Farmec.
eMAG Marketplace susține peste 14.500 de companii, oferindu-le acces la o piață de peste 500.000 de vizitatori unici, în fiecare zi.
În ianuarie 2019, reţeaua de magazine de brand deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec, amplasate în Cluj-Napoca (3 magazine), Arad, Brașov, Sibiu, Târgu-Mureș și Timișoara şi 18 magazine Gerovital care se găsesc în Cluj-Napoca, București (5 magazine), Constanța, Timișoara, Craiova, Ploiești, Suceava, Iași, Piatra Neamț, Galați, Oradea şi Râmnicu Vâlcea.
Potrivit ultimelor date financiare disponibile, Farmec a încheiat primul semestru al anului 2018 cu o cifră de afaceri de 116 milioane lei (aproximativ 25 milioane euro), raportând o creștere de 10% față de aceeași perioadă din 2017. La avansul businessului în prima jumătate a anului 2018 au contribuit substanțial vânzările din rețeaua magazinelor de brand, în creștere cu 67% și vânzările din magazinul online, care au înregistrat o majorare de 16%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.





