Farmec, creștere de peste 7% în primul semestru

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, se află pe un trend ascendent şi în 2020, înregistrând o creștere cu peste 7% în prima jumătate a anului față de aceeași perioadă a anului 2019. Farmec, creștere de peste 7% în primul semestru

„Contextul actual, care ne-a proiectat pe toți într-o altă realitate cu care a trebuit să ne obișnuim, a impus noi responsabilități și provocări business-urilor din toate domeniile. Farmec s-a adaptat rapid la cerințele pieței, organizându-și resursele și implicând toți specialiștii în acest amplu proces. Astfel, ne-am adaptat liniile de producție, prioritizând dezinfectanții pentru mâini și suprafețe, produsele pentru curățenie și săpunurile antibacteriene, având în același timp o preocupare deosebită pentru siguranța angajaților și asigurarea serviciilor de calitate cu care ne-am obișnuit clienții. Toate aceste decizii se reflectă în creșterea înregistrată în primul semestru, în ciuda dificultăților și a multor necunoscute cu care ne-am confruntat cu toții.”, a declarat Mircea Turdean, Director General Farmec.

Evoluția businessului a fost susținută pe majoritatea canalelor de vânzare, dar cel care a performat cel mai bine este segmentul de e-commerce, care a raportat o creștere cu 105% a vânzărilor generate de magazinul online www.farmec.ro, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Numărul mediu lunar de vizitatori unici a depăşit 250.000 de persoane, majoritatea accesărilor fiind de pe telefonul mobil, în creștere cu 59% faţă de 2019. La începutul pandemiei, în perioada martie - mai, traficul pe site s-a dublat. Valoarea medie a coșului de cumpărături s-a păstrat la nivelul de anul trecut.

În ceea ce privește modalitatea de plată, Farmec oferă consumatorilor tranzacții sigure și rapide cu cardul, ceea ce a dus la o creștere cu 100% a utilizării cardului ca instrument de plată. Astfel, plăţile cu cardul s-au dublat în primele 6 luni din 2020, 42% din totalul comenzilor înregistate fiind achitate cu cardul. Farmec încurajează în continuare plata cu cardul prin campaniile pe care le desfășoară pe site și, indiferent de context, încearcă să îmbunătățească în permanență calitatea serviciilor. În acest sens, Farmec a dezvoltat un nou punct de lucru în București și a angajat personal la departamentul de vânzări online din Cluj-Napoca pentru a răspunde eficient volumului mare de comenzi.

Cele mai apreciate game pe toate canalele de vânzare în această perioadă au fost: Farmec, Nufăr, Triumf, Gerovital Evolution, Gerovital Tratament Expert, Gerovital Sun, Gerovital H3, Gerovital Men, Aslavital și Gerovital Equilibrium.

În materie de produse vândute, în primul semestru al anului 2020, românii au optat mai mult pentru produse de necesitate zilnică, precum produsele de curățenie, dezinfectanți, săpunuri, dar și pentru produse de îngrijire, cele mai căutate fiind cremele de mâini și fiolele cu acid hialuronic. Categoria de produse pentru igiena locuinței a avut o evoluție de aproximativ 17%, comparativ cu rezultatele obținute în aceeași perioadă din 2019.

Cremele de mâini Farmec, renumite pentru folosirea glicerinei ca ingredient activ emolient, sunt în top 10 cele mai vândute produse datorită ingredientelor eficiente pentru hidratarea în profunzime a pielii, foarte afectate în perioada aceasta de folosirea produselor dezinfectante și a spălării mai dese cu săpun care usucă.

 

Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Din generație în generație, o nouă campanie de imagine pentru brandul Farmec
Propaganda a dezvoltat noua campanie de imagine pentru gama Farmec, care a fost relansată anul acesta cu un nou logo, un design modern și o gamă...
Farmec, vânzări de peste 2 milioane de lei de Black Friday
Farmec, vânzări de peste 2 milioane de lei de Black Friday
Farmec, unul dintre cei mai importanți jucători din piața locală de cosmetice, a înregistrat vânzări de 2,1 milioane de lei, de Magic Black...
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, creștere a afacerilor de circa 10% în 2020
Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 287,9 milioane lei (59,5 milioane euro),...
Farmec, creștere cu 80% a vânzărilor online în 2020
Farmec, creștere cu 80% a vânzărilor online în 2020
În 2020, magazinul online Farmec a înregistrat o creștere de peste 80% a vânzărilor în comparație cu anul 2019. În acest context, traficul...