Farmec a bugetat investiții de peste 2 mil. euro în producție
Farmec, cel mai mare producător de cosmetice cu capital 100% românesc, continuă investiţiile în modernizarea echipamentelor și liniilor de producție, având planificat în acest sens un buget de 2 milioane de euro.
Pe lista de priorități pentru acest an se regăsește și continuarea procesului de extindere a rețelei de magazine de brand și dezvoltarea rețelei proprii de distribuție.
“În 2019 alocăm un buget de peste 2 milioane de euro în retehnologizarea unor procese de fabricație, în vederea creșterii productivității muncii. De asemenea, vom dezvolta rețeaua proprie de distribuție, astfel încât să avem o acoperire cât mai bună la nivel național și să atingem noi standarde de performanţă pe piața românească și nu numai”, a declarat Mircea Stânceanu, Director Economic Farmec.
De-a lungul anilor, Farmec a investit în retehnologizarea și modernizarea proceselor de fabricație, cum ar fi: linia automată de ambalare cu sistem robotizat, tehnologia nouă de etichetare, sistemele moderne de paletizare, noile malaxoare și alte echipamente.
Anual, Farmec lansează şi modernizează circa 100 de produse, iar capacitatea totală de producţie este de 27 milioane de produse.
Mai mult, Farmec continuă planurile pentru deschiderea de noi magazine pentru a fi mai aproape de consumatorii din toată țara. În prezent, reţeaua magazinelor deţinute de Farmec cuprinde 8 magazine Farmec şi 19 magazine Gerovital și, până la finalul anului, compania are în plan inaugurarea altor 4 unități.
În 2018 Farmec a afișat o cifră de afaceri de 236,5 milioane de lei și un profit net de 9,21 milioane lei, potrivit ultimelor date financiare furnizate de Ministerul de Finanțe.
Mai multe detalii despre strategia de business a producătorului Farmec aflați dintr-un interviu amplu acordat de Mircea Turdean, CEO-ul companiei, pentru ediția din luna iunie a Progresiv



