Domeniile Prince Matei, investiții de peste 10 mil. lei în podgorie și o nouă gamă de retail
Domeniile Prince Matei, deținute de holdingul Vintruvian, care are în proprietate și Viticola Sarica Niculițel, anunță o investiție în podgoria de la Dealu Mare de peste 10 milioane lei, în afara prețului de achiziție. Investiția a fost făcută în ultimii doi ani pentru a moderniza echipamentele de vinificație și pentru a revitaliza plantațiile vechi, proiect care va continua. De asemenea, producătorul anunță o nouă imagine pentru vinurile sale și o nouă gamă de retail.
Eticheta Prince Matei păstrează elementele decorative deja cunoscute în tonuri de cupru și negru, dar are un format ajustat și noi caractere de literă. În schimb, brandul Petit Matei primește o etichetă cu totul nouă, inspirată de hainele de cadet cu broderie pe guler, și care reflectă mai bine viziunea pentru acest vin. Ambele vinuri provin din selecții diferite de struguri din același terroir din dealurile Zorilor și Tegăneanu.
Odată cu lansarea noii imagini, producătorul introduce pe piață și o nouă gamă pentru retail care completează familia de vinuri și care va purta numele Domeniile Prince Matei. Cele trei asamblaje, alb, rosé și roșu, fiecare având o parte de Fetească Neagră (chiar și vinificată în alb), reprezintă o nouă generație de vinuri din Dealu Mare.
„Am înțeles că pentru a scoate ce este mai bun din terroir-ul nostru, tradiția trebuie să meargă mână în mână cu tehnologia. În ultimii doi ani, cât au trecut de la achiziționarea cramei, am investit pentru a aduce echipamente de ultimă generație, care permit o mai mare precizie în procesul nostru de vinificație”, a subliniat Marius Iliev, Director General.
Domeniile Prince Matei sunt deținute de holdingul Vintruvian, care are în proprietate și Viticola Sarica Niculițel. Grupul a cumpărat podgoria din Dealu Mare și marca Prince Matei de la Vinarte în 2019.