Domeniile Prince Matei, investiții de peste 10 mil. lei în podgorie și o nouă gamă de retail

Domeniile Prince Matei, deținute de holdingul Vintruvian, care are în proprietate și Viticola Sarica Niculițel, anunță o investiție în podgoria de la Dealu Mare de peste 10 milioane lei, în afara prețului de achiziție. Investiția a fost făcută în ultimii doi ani pentru a moderniza echipamentele de vinificație și pentru a revitaliza plantațiile vechi, proiect care va continua. De asemenea, producătorul anunță o nouă imagine pentru vinurile sale și o nouă gamă de retail. Domeniile Prince Matei, investiții de peste 10 mil. lei în podgorie și o nouă gamă de retail

Eticheta Prince Matei păstrează elementele decorative deja cunoscute în tonuri de cupru și negru, dar are un format ajustat și noi caractere de literă. În schimb, brandul Petit Matei primește o etichetă cu totul nouă, inspirată de hainele de cadet cu broderie pe guler, și care reflectă mai bine viziunea pentru acest vin. Ambele vinuri provin din selecții diferite de struguri din același terroir din dealurile Zorilor și Tegăneanu.

Odată cu lansarea noii imagini, producătorul introduce pe piață și o nouă gamă pentru retail care completează familia de vinuri și care va purta numele Domeniile Prince Matei. Cele trei asamblaje, alb, rosé și roșu, fiecare având o parte de Fetească Neagră (chiar și vinificată în alb), reprezintă o nouă generație de vinuri din Dealu Mare.

„Am înțeles că pentru a scoate ce este mai bun din terroir-ul nostru, tradiția trebuie să meargă mână în mână cu tehnologia. În ultimii doi ani, cât au trecut de la achiziționarea cramei, am investit pentru a aduce echipamente de ultimă generație, care permit o mai mare precizie în procesul nostru de vinificație”, a subliniat Marius Iliev, Director General.

Domeniile Prince Matei sunt deținute de holdingul Vintruvian, care are în proprietate și Viticola Sarica Niculițel. Grupul a cumpărat podgoria din Dealu Mare și marca Prince Matei de la Vinarte în 2019.

Bere Grivița și-a dublat volumele vândute la un an de la deschiderea fabricii din Popești-Leordeni. Vezi mai multe pe revistaprogresiv.ro
Bere Grivița și-a dublat volumele vândute la un an de la deschiderea fabricii din Popești-Leordeni
Volumele vândute în primele nouă luni din acest an de Bere Grivița, brand relansat de către antreprenorul Matei Lucescu, s-au dublat comparativ...
portofoliu vinuri Purcari Wineries
Purcari Wineries își extinde prezența în Dealu Mare
Grupul Purcari își extinde prezența pe piața din România prin intermediul filialei locale, Crama Ceptura. Recent, grupul a realizat o achiziție...
Vintruvian Estates își consolidează poziția pe piața vinurilor premium printr-o preluare
Vintruvian Estates își consolidează poziția pe piața vinurilor premium printr-o preluare
Vintruvian Estates, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața vinurilor premium din România, a semnat o tranzacție prin care preia 100%...
Matei Lucescu, fondatorul Bere Grivița, investește 6 milioane euro într-o nouă unitate de producție
Matei Lucescu, fondatorul Bere Grivița, investește 6 milioane euro într-o nouă unitate de producție
Matei Lucescu, antreprenorul din spatele brandului de bere Grivița, a anunțat o nouă investiție de șase milioane de euro într-o fabrică ce va...
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
Cum vrea Carrefour să pună România pe harta europeană a vinurilor
La trei ani de la lansarea programului Deschidem Vinul Românesc și o investiție de ordinul milioanelor de lei, Carrefour mai face un pas pentru...
Colecția de vinuri Nasty, semnată de Ilie Năstase,  este disponibilă în retail, la Carrefour
Colecția de vinuri Nasty, semnată de Ilie Năstase, este disponibilă în retail, la Carrefour
Vinurile din colecția Nasty, semnate de Ilie Năstase și produse de crama Domeniile Prince Matei, sunt disponibile începând cu luna iulie, doar...