Danone caută cumpărător pentru brandul Michel et Augustin
Producătorul francez Danone a precizat că se află în negociere exclusive cu Ferrero pentru vânzarea brandului Michel et Augustin, cu o sortimentație variată precum biscuiți, brânzeturi și mezeluri, scrie esmmagazine.com.
”Michel et Augustin este un brand foarte apreciat din portofoliul nostru, însă nu se mai regăsește printre prioritățile noastre privind investițiile”, a spus Juergen Esser, Deputy Chief Executive Danone.
Brandul Michel et Augustin a fost lansat în 2004 de antreprenorii Paluel-Marmont și Michel de Rovira, fiind achiziționat de Danone în 2016. Produsele Michel et Augustin sunt comercializate în Franța și alte șase piețe.
Danone a raportat în al treilea trimestru o creștere a vânzărilor like-for-like, până la 6,9 mld. euro.
În 2022, Danone a înregistrato creștere de 13,9% a cifrei de afaceri, până la 27,6 miliarde de euro. Din perspectivă like-for-like, avansul raportat a fost 7,8%, în contextul în care costurile de producție s-au majorat cu 8,7%. Cu toate acestea, volumele au fost afectate doar marginal, bifând la nivel de total grup un declin de 0,8% pe parcursul anului trecut. Regiunea Europei, din care face parte și România, a înregistrat anul trecut o creștere de 5,2% în termeni organici, fiind zona cu cel mai redus ritm de creștere pentru gigantul francez.





