Dacia Plant țintește afaceri de peste 30 mil. lei în 2017
Producătorul de suplimente nutritive Dacia Plant a încheiat anul 2016 cu o cifră de afaceri de 29 milioane de lei (6,4 milioane de euro), la același nivel cu anul precedent. Pentru anul acesta, compania și-a propus să depășească pragul de 30 de milioane de lei, iar în 2020 vizează afaceri de peste 45 de milioane de lei.
„2016 a fost un an activ pentru Dacia Plant, tradus într-o evoluţie bună care ne-a consolidat locul actual între firmele româneşti producătoare de suplimente naturale. Avem planuri ambiţioase pentru 2017 şi ne bucurăm că avem o temelie solidă pe care le putem dezvolta” a declarat Liviu Ungureanu, Director General Dacia Plant.
Atingerea obiectivelor va fi făcută cu ajutorul unor măsuri strategice de extindere a capacităţii de producţie şi prin setarea unui mod mai dinamic şi diversificat de comunicare a beneficiilor produselor Dacia Plant către consumatorii săi. Pe lângă planurile de extindere a unităţii de producţie, Dacia Plant are şi obiective ambiţioase de marketing care vin în continuarea drumului deschis de rebrandingul companiei în 2016.
„Competitivitatea din ce în ce mai crescută pe piaţa de suplimente naturale şi un grad ridicat de educaţie a consumatorilor ne determină, factual şi moral, să investim în extinderea şi modernizarea capacităţii de producţie de la Bod” a declarat Traian Ionescu, Director Administrativ Dacia Plant.
Dacia Plant, producător de produse naturale inspirate din reţetele tradiţionale (româneşti şi dacice), activează pe piață din 2002. În fabrica de la Bod-Brașov, compania produce peste 250 de tipuri de comprimate, tincturi, pulberi și siropuri bazate pe plante atent selecționate și extracte standardizate. Printre brandurile Dacia Plant se numără Dacia Plant, Interferonat, Îngerașul, Sublima si Detoxicolon.





