Cris-Tim accesează un nou canal de vânzare, Uber Eats
Cris-Tim a intrat recent în platforma Uber Eats, accesând astfel un nou canal de vânzare. Gama de produse disponibilă în aplicația de livrare de mâncare cuprinde atât ready-meals, cât și mezeluri și lactate sau brânzeturi (brandul Mugura). Producătorul și-a listat în aplicație șase magazine proprii din București, acestea reprezentând puncte de ridicare a produselor de către livratorii Uber Eats.
Cris-Tim este primul mare producător alimentar care intră în parteneriat cu Uber Eats. “Astăzi, este mai important ca nicicând să fim cât mai responsabili și grijulii cu stilul nostru de viață. Pentru sănătatea noastră și a celor dragi este necesar să fim foarte atenți cu igiena noastră și cât mai cumpătați cu drumurile și ieșirile în locuri aglomerate. Susținem acest demers și vă punem la dispoziție aceleași produse Cris-Tim sigure și gustoase, acum cu posibilitatea de livrare acasă”, este mesajul transmis de companie consumatorilor săi în social media.





